Найдорожчі імена світового спорту 2017. Рейтинг Forbes

    Тенісист Роджер Федерер - лідер бренд-списку, футболіст Роналду тільки четвертий
    Тенісний супермен Роджер Федерер вдруге поспіль став лідером бренд-рейтингу Forbes. 36-річний швейцарець продовжує здобувати перемоги (у сезоні-2017 - перемоги на Australian Open і Вімблдоні) і привертати увагу спонсорів. Експерти Forbes оцінили бренд Федерера в $ 37,2 млн - настільки його маркетингові доходи (тобто не зарплата, а бонуси і
    • 22 Листопада, 2017, 16:05
    • Розсилка

    Тенісист Роджер Федерер - лідер бренд-списку, футболіст Роналду тільки четвертий

    Тенісний супермен Роджер Федерер вдруге поспіль став лідером бренд-рейтингу Forbes. 36-річний швейцарець продовжує здобувати перемоги (у сезоні-2017 - перемоги на Australian Open і Вімблдоні) і привертати увагу спонсорів.

    Експерти Forbes оцінили бренд Федерера в $ 37,2 млн - настільки його маркетингові доходи (тобто не зарплата, а бонуси і призові) перевищують аналогічний середній показник десяти найбільш високооплачуваних тенісистів.

    Такий критерій оцінки дозволяє спринтеру Усейну Болту, що заробляє на рекламі набагато більше інших легкоатлетів, випередити в рейтингу навіть футболіста Кріштіану Роналду. Подробиці - в галереї Forbes.

    1. Роджер Федерер, теніс

    Вартість бренду $ 37,2 млн

    Динаміка за рік + 3,3%

    Федереру 36, половину сезону 2016 він вимушено пропустив через травму коліна, але до 2017-го повернувся, виграв 7 турнірів (у тому числі два «Шолома») і закінчує рік 2-ю ракеткою світу. Спортивне довголіття і бездоганну репутацію Роджера дуже цінують спонсори. Остання (на даний момент) угода - з компанією Barilla - розрахована на термін більше 5 років і оцінюється експертами в $ 40 млн.

    2. Леброн Джеймс, баскетбол

    Вартість бренду $ 33,4 млн

    Динаміка за рік -1,8%

    За рік у дипломатичному представництві маркетингове портфоліо Леброна, куди входять Nike, Coca-Cola, Beats by Dre і Kia Motors, додалися партнерські угоди з Intel і Verizon (американська телекомунікаційна компанія). Однак вартість бренду головної зірки НБА трохи знизилася за рахунок збільшення сум рекламних контрактів інших баскетболістів.

    3. Усейн Болт, легка атлетика

    Вартість бренду $ 27 млн

    Динаміка за рік + 8%

    Болт міг красиво завершити кар'єру після третьої поспіль тріумфальної Олімпіади - в Ріо 2016, але вважав за краще перенести розставання зі спортом на чемпіонат світу 2017 Лондоні. Там він вперше за багато років не виграв, але рішення про відхід міняти не став. Тепер Болт може приділяти більше часу своїм благодійним і рекламним проектам. За рік його спонсорський список поповнили Mumm (шампанське), XM (брокерська компанія), Kinder, Advil (лікарський препарат) і Sprint (американська телекомунікаційна компанія).

    4. Кріштіану Роналду, футбол

    Вартість бренду $ 21,5 млн

    Динаміка за рік + 13,2%

    До 32 років Роналду зібрав значну колекцію футбольних трофеїв (не вистачає тільки титулу чемпіона світу), став батьком чотирьох дітей і найбільш високооплачуваним спортсменом планети. Восени 2016- го «Реал» продовжив з Кріштіану контракт до 2021 рік на нових умовах - тепер португалець заробляє в клубі більше $ 50 млн в рік. Тоді ж Nike анонсував довічну угоду з футболістом, яку експерти оцінюють в $ 1 млрд.

    5. Філ Мікельсон, гольф

    Вартість бренду $ 19,6 млн

    Динаміка за рік -30%

    Американець Філ Мікельсон з 2013 року не перемагав на турнірах, а влітку 2016- го виявився фігурантом справи про інсайдерську торгівлю акціями - таке іміджу пішло не на користь. Його маркетинговий дохід не зростає, а на тлі контрактів інших, більш успішних в останні роки гольфістів навіть падає.

    6. Тайгер Вудс, гольф

    Вартість бренду $ 16,6 млн

    Динаміка за рік -27,8%

    За останні 18 місяців партнерський список Вудса поповнили компанії TaylorMade (гольф-екіпірування), Bridgestone і Monster Energy (енергетичні напої), проте в порівнянні з рекламними доходами нинішніх топ-гольфістів маркетинговий дохід Тайгера знизився.

    7. Вірат Кохлі, крикет

    Вартість бренду $ 14,5 млн

    Динаміка за рік: до рейтингу 2016 не потрапив

    З 2016-му капітан збірної Індії по крикету Вірат Кохлі потрапив в топ-10 найвідоміших спортсменів планети, за версією ESPN. На батьківщині він дійсно суперзірка. В спонсорському пулі 29-річного спортсмена такі великі компанії, як Audi, Tissot, Pepsi і інші. У лютому 2017 го Кохі підписав 8-річну угоду з Puma на $ 16,5 млн.

    8. Рорі Макілрой, гольф

    Вартість бренду $ 13,6 млн

    Динаміка за рік + 4,6%

    Навесні 2017 го північноірландський спортсмен підписав рекламний контракт з виробником гольф-екіпіровки TaylorMade - на 10 років і $ 100 млн.

    9. Ліонель Мессі, футбол

    Вартість бренду $ 13,5 млн

    Динаміка за рік -10%

    У грудні 2016- го Мессі продовжив до довічного партнерську угоду з Adidas: тепер виплати від екіпірувальника складають приблизно половину маркетингового доходу футболіста. А ось компанія EA Sports вирішила не продовжувати співпрацю з аргентинцем - обкладинкою FIFA18 став Роналду.

    10. Стефен Каррі, баскетбол

    Вартість бренду $ 13,4 млн

    Динаміка за рік до рейтингу 2016 не потрапив

    Два чемпіонські персні НБА, статус головного снайпера ліги і імідж абсолютно позитивного героя перетворили Каррі в улюбленця брендів. Завдяки контрактам з JPMorgan Chase (банк), Brita (системи очищення води), Vivo (китайський виробник смартфонів), PressPlay (медіакомпанія), а також великому бонусу за продовження угоди з Under Armour Стеф виявився десятці бренд-рейтингу Forbes.



    Джерело: forbes

    Коментарі ()
    1000 символів залишилось
    НАЙПОПУЛЯРНІШЕ