Компанія BMW оновила логотип

Компанія BMW оновила логотип
У BMW вважають, що новий логотип символізує відкритість і ясність

Останній логотип використовувався з 1997 року і в компанії вважають, що він вже застарів

Німецький виробник автомобілів, мотоциклів і двигунів BMW оновив свій логотип. Нова емблема позбулася чорного обідка. Лого з'явився на на шоу-каре Concept i4, повідомляється на сайті компанії.

«Новий логотип для нової ери», - йдеться в повідомленні в Instagram компанії.

У BMW відзначили, що останній логотип використовувався з 1997 року і він вже застарів. Новою емблемою сподіваються залучити більше молоді, що живе в цифровому світі.

2475057

Також старший віце-президент компанії Єнс Тімер додав, що логотип має символізувати відкритість і ясність.

Переглянути цей допис в Instagram

A new dress for a new age. Introducing the new two-dimensional, transparent interpretation of the BMW logo. The BMW Concept i4. #THEConcepti4 #bornelectric #BMW #BMWi

Допис, поширений BMW (@bmw)

Оновлену емблему розмістили на автомобілі Concept i4.

 

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: