В Антарктиді завдяки знімкам з космосу виявили 1,5 мільйона пінгвінів

Знімок з космосу

Птахів виявили випадково

Учені з США, Франції та Великої Британії знайшли на островах Дангер суперколонію рідкісних пінгвінів Аделі завдяки знімкам з космосу. Про це пише журнал Nature.

За останні 40 років чисельність пінгвінів Аделі, що живуть на Антарктичному півострові, неухильно знижувалася.

Птахів виявили випадково. У 2014 році програма Landsat, яка відправляє супутники в космос для фотографування Землі, зробила знімки, які виявилися недостатньо чіткими.

У віддаленій частині Антарктиди вони розгледіли величезну темну пляму і припустили, що це може бути раніше невідома колонія пінгвінів. Тому на острів спорядили експедицію.

Команда дослідників дісталася до острова в грудні 2015 року — до нього було важко доїхати через крижані брила, що оточують архіпелаг. Вчені запускали дрони, щоб зробити знімки островів. На їх основі вони склали карту проживання пінгвінів.

Усього нарахували 1,5 мільйона птахів. З урахуванням вже наявної інформації про регіон фахівці зробили висновок, що на островах Дангер проживає 55% всіх пінгвінів цієї території.