Вокзали країни паралізували черги через масштабний збій: подробиці від «Укрзалізниці»
Через технічний збій в IT системі «Укрзалізниці» не працюють онлайн-сервіси
Сьогодні, 23 березня по всій країні спостерігаються шалені черги на касах вокзалів через масштабний збій в «Укрзалізниці». Про це повідомляє «Главком» з посиланням на «УЗ».
Від ранку неділі черги на касових вокзалах величезні. Застосунок та сайт «Укрзалізниці» досі не працює.
«Сьогодні наші каси та касири по всій країні, чергові по вокзалу, вокзальні «янголи», поїзні бригади, працівники станцій прийняли на себе підвищене навантаження. Щоб, поки триває відновлення онлайн-сервісів, рух ані на хвилину не спинявся й усі могли їхати», – йдеться у повідомленні.
Квитки на всі рейси (у тому числі й міжнародні відправлення 23 та 24 березня) можна придбати в касах вокзалів.
В «Укрзалізниці» додали, що буде можливість повернути свій квиток на поїзд відправленням 23-24 березня, це можна буде зробити онлайн.
«Достатньо хоча б за годину до відправлення вашого рейсу надіслати нам на електронну пошту [email protected] скан-копію або чітке фото вашого квитка та контактний номер телефону. Ми обробимо заявку про повернення протягом 3 діб з моменту відновлення роботи систем», – кажуть в «УЗ».
Нагадаємо, що через технічний збій в IT системі «Укрзалізниці» не працюють онлайн-сервіси. Зокрема, тимчасово не працює продаж квитків через застосунок та сайт, онлайн сервіси замовлення послуг та довідкові послуги.
Згодом стало відомо, що онлайн-системи «Укрзалізниці» зазнали масштабної таргетованої кібератаки. Відновлення всіх систем тривало всю минулу добу та наразі продовжується.
Коментарі — 0