Український бізнесмен Макс Поляков запустить ракету всього за вісім мільйонів доларів

Запуск Alpha запланований на другу половину 2019 року, - Поляков

Засновник венчурного фонду «Ноосфера» Макс Поляков заявив, що аерокосмічна компанія Firefly Aerospace завершує розробку двох ракет-носіїв для орбітальних супутників - Alpha і Beta. Вони зможуть виводити у космос від однієї до чотирьох тонн корисного вантажу відповідно.

Як зазначив Поляков, запуск Alpha запланований на другу половину 2019 року.

Під час форуму «Від Крут до Брюсселя» Макс Поляков запросив президента України Петра Порошенка відвідати історичну подію. Раніше гарант уже побував в R & D-центрі компанії, що працює в Дніпрі.

Запуск приватної ракети-носія легкого класу не тільки відкриє нову сторінку в розвитку аерокосмічної галузі в Україні. Він поверне країну до космічного клубу і стане проривом в реалізації ідеї так званого Нового космосу.

Це глобальний тренд, розпочатий засновниками Space X Ілона Маском і Blue Origin Джеффом Безос. Його суть полягає в тому, щоб здешевити космічні запуски і зробити їх широко доступними. У цьому контексті запуск Alpha може стати революційним. У Firefly Aerospace оцінюють його вартість на  $8 млн. Для порівняння, запуск Falcon 9 коштує Маску $60 млн.

Нагадаємо, аерокосмічна компанія FireFly Space Systems була заснована інженером Томом Маркусик в Остіні (США). Через нестачу фінансування проект виявився на межі банкрутства.

У 2015 році українець родом із Запоріжжя, засновник венчурного фонду «Ноосфера» Макс Поляков викупив компанію і відкрив її дослідний центр у Дніпрі.