Вчені дослідили, що коти можуть заражати один одного коронавірусом

Під час лабораторного експерименту інфіковані коронавірусом коти виявилися здатними заражати коронавіурсом здорових котів

У заражених тварин не було симптомів Covid-19

Під час експерименту дослідники заразили трьох котів коронавірусом, взятим у людей. Потім кожну з інфікованих кішок помістили разом зі здоровими тваринами. Через п'ять днів коронавірус був виявлений у всіх трьох котів, які були раніше здоровими. Про це повідомляє apnews

Жодна із  шести заражених тварин не демонструвала симптоми Covid-19. «Не було ні чхання, ні кашлю, у цих котів не піднімалася температура і не знижувалася вага. Господар тварини нічого б не помітив», - розповів один із авторів дослідження, експерт-вірусолог Пітер Гальфманн. Він закликав не цілувати тварин і протирати поверхні в будинку.

Дослідники вважають, що результат експерименту свідчить про те, що потрібно ще  вивчати можливість потенційного передання вірусу від кота до людини. Одночасно Американська ветеринарна медична асоціація (AVMA) у своїй заяві зазначає, що навіть якщо тварину могли навмисне заразити в лабораторії, це «не означає, що її буде легко заражено тим самим вірусом у природних умовах».

Раніше повідомляли, що у нью-йоркському зоопарку Бронкса коронавірусом заразилася тигриця.

Також вчені з Вуханського інституту вірусології та Хуачжунского сільськогосподарського університету виявили, що кішки здатні виробляти антитіла до COVID-19: у 15 зі 102 досліджених кішок виявили антитіла до коронавірусу SARS-CoV-2.