Клієнти «Львівгаз збуту» у 2018 році стали в два рази частіше платити за газ через онлайн-сервіси

Клієнти «Львівгаз збуту» у 2018 році стали в два рази частіше платити за газ через онлайн-сервіси

В сучасному світі люди цінують і економлять свій час, тому й зростає популярність онлайн-сервісів оплати за газ

Впродовж 2018 року 64,3 тисячі споживачів газу Львівщини розрахувались за спожите блакитне паливо за допомогою онлайн-платежів. У порівнянні із 2017 роком, кількість розрахунків збільшилась вдвічі.

Розраховуватись онлайн за спожите блакитне паливо клієнти «Львівгаз збуту» можуть без комісій або із мінімальною комісією, та без черг. Такі переваги стали основними причинами збільшення використання платіжних інтернет-платформ на Львівщині. Розмір комісії при проведенні платежу визначається безпосередньо платіжною системою і не залежить від ТОВ «Львівгаз збут».

«Основна перевага онлайн-платежів - це можливість розраховуватись без черг, в будь-який час і незалежно від того, де знаходиться клієнт та чи має він квитанцію у друкованому вигляді. Все, що потрібно – доступ до інтернету. В сучасному світі люди цінують і економлять свій час, тому й зростає популярність онлайн-сервісів оплати за газ, адже це зручно та швидко. Перелік наших онлайн-сервісів збільшується, ми над цим працюємо. На даний час для користувачів Особистого кабінету 104.ua доступними є п’ять платформ для оплати за газ: MasterPass, iPay.ua, Portmone, Приват24 та EasyPay. У 2018 році найпопулярнішою серед них стала Portmone , нею скористались 27,7 тисяч клієнтів», - говорить начальник відділу розрахунків ТОВ «Львівгаз збут» Ольга Чабан.

Нагадуємо, зареєструвати свій «Особистий кабінет» на сайті 104.ua швидко та легко. Для цього потрібно знати номер свого особового рахунку та останню суму платежу за газ.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: