«Запоріжгаз» відкрив одразу два сучасних центри обслуговування клієнтів
У центрах обслуговування працює автоматична система розподілу клієнтських потоків - електронна черга
Відтепер більше 30 тисяч споживачів природного газу міста Токмак та 15 тисяч мешканців Кам’янки отримуватимуть весь спектр послуг газової компанії у сучасному форматі.
На сьогодні пріоритетним напрямком у роботі АТ «Запоріжгаз» є розвиток клієнтського сервісу і сучасний комплексний підхід у наданні послуг споживачам. Отже, відкриття Центру стало ще одним кроком на шляху до простих та сучасних відносин між компанією та її клієнтами. На сьогодні успішно працюють вже три сучасних центри в місті Запоріжжя.
Фахівці володіють універсальними навичками і можуть проконсультувати клієнта щодо питань обліку газу, технічного обслуговування мереж, звірки по оплаті, переоформлення особових рахунків, пільг та субсидій, повірки лічильників, реконструкції систем газопостачання, приєднання до газових мереж та багато іншого.
«Крок за кроком компанія реалізовує стратегію провадження високого рівня обслуговування. Пріоритетом є не лише турбота про забезпечення безаварійного газопостачання, а й про комфорт кожного клієнта», - говорить начальник управління клієнтського сервісу АТ «Запоріжгаз» Олег Данилов.
У центрі обслуговування працює автоматична система розподілу клієнтських потоків - електронна черга. Нові ЦОКи облаштовано у форматі «відкритого простору», що дає можливості споживачам оперативно вирішувати всі питання. До кінця року АТ «Запоріжгаз» планує відкрити ще два сучасних Центри обслуговування – у Оріхові та Вільнянську.
Коментарі — 0