Під тиском ревізорів столичні магазини почали знижувати націнки на продукти
Деякі мережі на період карантину прибрали торгівельну націнку на окрему групу товарів
На виконання рекомендацій Київського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України торгівельні мережі столиці знижують націнку на продукти першої необхідності.
Про це повідомив очільник відділення Олексій Хмельницький на своїй сторінці у Facebook.
За його словами, це зробили такі мережі: Novus , «Ашан» , METRO Cash & Carry Ukraine , «Сільпо» , Billa , АТБ-Маркет , Varus , ЕКО маркет, «Велика Кишеня», «Велмарт».
Деякі мережі на період карантину прибрали торгівельну націнку на окрему групу товарів і тепер вона дорівнює 0%.
«Йдеться про окремі позиції по таких товарах як борошно, буряк, капуста, картопля, морква, різні крупи (в т.ч. гречка), цибуля, цукор, олія, макаронні вироби, молоко та яйця. Щодо лимонів: компанії також повідомили про суттєве зниження своєї націнки», - повідомив Хмельницький.
Він додав, що розслідування справи за ознаками антиконкурентних узгоджених дій щодо одночасного підняття цін на продукти першої необхідності в Києві та області триває, проводиться аналіз отриманої інформації і вже є певні напрацювання.
Нагадаємо, Київське обласне територіальне відділення АМКУ відкрило справу проти оптових постачальників продуктів харчування та найбільших мереж продовольчих магазинів Києва.
Коментарі — 0