У Києві побудують автоматизовану систему керування дорожнім рухом
Оптоволоконні лінії зв’язку автоматизованої системи керування дорожнім рухом побудують у найближчі три роки
Для управління світлофорними об’єктами на базі новітніх технологій у найближчі три роки у столиці побудують оптоволоконні лінії зв’язку автоматизованої системи керування дорожнім рухом (АСКДР). За словами заступника голови КМДА Дмитра Давтяна, це, зокрема, дозволить слідкувати за рухом транспорту в режимі реального часу та передавати відповідні дані на інформаційні табло для пасажирів. Підписано відповідне розпорядження КМДА.
Замовником робіт визначено комунальне підприємство «Центр організації дорожнього руху». Вже цього року воно має забезпечити розроблення проектної документації, проведення її експертизи та затвердження. Підприємство, каже заступник, також має розробити і погодити з Управлінням патрульної поліції у Києві Департаменту патрульної поліції схему організації дорожнього руху на період виконання робіт. Їх фінансування триватиме за рахунок бюджетних коштів у рамках Програми економічного і соціального розвитку Києва на 2018-2020 роки.
Наразі, розповідає Давтян, на вулично-дорожній мережі Києва до системи керування дорожнім рухом за каналом стільникового зв’язку GPRS підключено вул. Д. Щербаківського, вул. Дегтярівську, вул. Стеценка, вул. Академіка Туполєва, вул. Шовковичну, просп. Академіка Глушкова, просп. Голосіївський, вул. Василенка.
Утім, канал має відносно невелику швидкість передачі даних, що надає можливість передачі даних від дорожніх контролерів до системи ЦПК АСКДР. Проте ця швидкість не дозволяє передавати інформацію з відеодетекторів транспорту під час його моніторингу в режимі реального часу та управляти інформаційними табло. Крім того, у разі відключення електроживлення на базових станціях стільникового зв’язку втрачається зв’язок між дорожніми контролерами та системою АСКДР.
Оптоволоконний канал передачі даних дозволить отримати трафік до 100 Гбіт/сек, та повноцінно використовувати управління світлофорними об’єктами на базі новітніх технологій (можливість отримання відеопотоків на ЦПК АСКДР, найбільш стабільного зв’язку між дорожніми контролерами та системою ЦПК АСКДР із отриманням резервного каналу передачі даних по GPRS). Таким чином, це покращить транспортну ситуацію та посилить безпеку дорожнього руху столиці.
Як повідомлялося, на засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку 21 січня депутати підтримали міську цільову програму щодо підвищення організації та безпеки дорожнього руху столиці до 2022 року
Коментарі — 0