Бойкот «Інтеру»: українські газети відмовляються друкувати програму передач каналу

    • Розсилка
    Бойкот «Інтеру»: українські газети відмовляються друкувати програму передач каналу

    Відмовляються у зв'язку з антиукраїнською та проросійською позицією каналу

    Західноукраїнські друковані ЗМІ оголосили бойкот «Інтеру». Про це у себе на сторінці у Facebook повідомив політолог Віктор Таран.

    «Газети відмовляються друкувати програму каналу через послідовну антиукраїнську та проросійську позицію», - зазначив він.



    Як повідомлялось,  15 травня, активісти Національного корпусу розмалювали вивіску з назвою телеканалу «Інтер» на будівлі телеканалу у Києві на вул. Дмитрівській у синьо-жовті кольори.

    Нагадаємо, Національна Рада України з питань телебачення та радіомовлення прийняла рішення провести позапланову перевірку телеканалу «Інтер» у зв’язку з трансляцією ввечері 9 травня скандального концерту до Дня Перемоги. 

    Раніше в інтернеті опублікували відео з фрагментами концерту «Победа. Одна на всех», який телеканал «Інтер» підготував до Дня Перемоги. У ролику ведучий заходу Андрій Доманський з-поміж іншого закликає не дозволяти, «щоб вулиці наших міст називали іменами фашистських злочинців, а їхні портрети безкарно носили під час факельних маршів у нашій столиці».

    Вранці 9 травня активісти «Національного корпусу» прийшли під будівлю телеканалу «Інтер» з вимогою, щоб з вечірнього концерту були вилучені пропагандистські заяви, озвучені ведучими концерту. Також вони заявили, що вимагають позбавити канал ліцензії.

    Водночас близько півсотні активістів всеукраїнської громадсько-політичної організації «Вільні люди» пікетували офіс «Національних інформаційних систем» по вулиці Щусєва, 26, із вимогою скасувати трансляцію концерту.

    Однак увечері 9 травня «Інтер» все ж показав концерт «Победа. Одна на всех», не вирізавши скандальні слова ведучого.

    Коментарі ()
    1000 символів залишилось
    НАЙПОПУЛЯРНІШЕ