Натисніть «Подобається», щоб читати
    Glavcom.ua в Facebook

    Я вже читаю Glavcom в Facebook

    Екс-арбітр ФІФА: Порушення правил проти П'ятова не було

    • Розсилка
    Екс-арбітр ФІФА: Порушення правил проти П'ятова не було

    На думку відомого в минулому рефері Мирослава Ступара, арбітр правильно зарахував гол у ворота збірної України

    Збірна України у відбірковому поєдинку ЧС-2018 програла Ісландії (0:2). Суперечки викликав перший гол остров'ян, коли в боротьбі з суперником Пятов отримав удар в голову. Рефері Вільям Коллам зарахував взяття воріт.

    На думку екс-арбітра ФІФА, відомого українського рефері Мирослава Ступара, порушення правил в тому епізоді не було. «Порушення правил проти Пятова в момент першого голу не було. Андрій не грав на випередження. На випередження грав сьомий номер збірної Ісландії, який проштовхнув м'яч, а потім ногою зачепив воротаря збірної України. Арбітр знаходився поруч. Стиль суддівства Коллума не дозволив йому зафіксувати в цьому епізоді фол», - цитує Ступара ua-football.com.

    Арбітр зустрічі впорався зі своїми обов'язками, вважає Ступар. «Претензій до суддівства у команд не повинно бути. Учасники гри повинні були бути готовими до англійського стилю арбітражу. Вільям Коллам дозволяв жорстку боротьбу. І це те, до чого не звикли наші футболісти, тому що в Україні так не судять».

    Нагадаємо, головний тренер збірної України Андрій Шевченко назвав епізод зі взяттям воріт спірним. Він, на його думку, вирішив результат усього матчу.





    Джерело: ua-football.com

    Коментарі ()
    1000 символів залишилось
    НАЙПОПУЛЯРНІШЕ