Формула-1. Феттель виграв кваліфікацію Гран Прі Канади, Хемілтон лише четвертий

Формула-1. Феттель виграв кваліфікацію Гран Прі Канади, Хемілтон лише четвертий
Себастьян Феттель

У другій і вирішальній спробі Феттель ще трохи покращився і забезпечив собі поул

Гонщик Ferrari Себастьян Феттель виграв кваліфікацію етапу Формули-1 у Канаді. Його головний конкурент Льюіс Хемілтон — лише четвертий.

Не встиг розпочатися перший сегмент кваліфікації, як перший невдаха став вже відомий. Не пощастило Ромену Грожану, який навіть не встиг виїхати з боксів. Машина Грожана задиміла, він зупинився і припинив боротьбу.

На початку сегмента перший вагомий орієнтир встановив Себастьян Феттель: 1.12,110. Його майже відразу випередив Кімі Райкконен, який випередив напарника на шість сотих. Гонщики Ferrari залишилися на трасі і покращили свої результати, виїхавши з 1.12, причому цього разу швидше проїхав Феттель, який випередив Райкконена всього на 0,015 секунди.

У середині сегмента своє слово сказали Валттері Боттас і лідер тренувань Макс Ферстаппен, які піднялися на третю і четверту позиції, в той час як Льюіс Хемілтон і Даніель Ріккардо доповнювали першу шістку.

Хемілтона така ситуація не влаштовувала, і наприкінці сегмента він увірвався до трійки, але Феттеля і Райкконена, які окупували перші дві сходинки в Q1, випередити не зміг.

Що ж стосується боротьби за потрапляння в Q2, то тут на фінальних секундах на 16-й позиції опинився Фернандо Алонсо, якого з топ-15 виштовхав Шарль Леклер. Але у вирішальний момент Алонсо зумів додати і закінчив сегмент 14-м. Рятівне 15-те місце посів його напарник по McLaren Стоффель Вандорн, а найприкріше 16-те — П'єр Гаслі, чий напарник по Toro Rosso Брендон Хартлі показав на диво хороший час і з запасом пройшов у Q2.

Далі — без сюрпризів: місця з 17-го по 19-те посіли Ленс Стролл, Сергій Сироткін і Маркус Ерікссон, причому останній майже секундою поступився найближчому супернику.

У другому сегменті гонщики Ferrari і Mercedes вирішили використати не Hypersoft, а більш жорсткий Ultrasoft, щоб стартувати на ньому в гонці. В цьому режимі найшвидшим виявився Боттас, який випередив Феттеля лише на одну соту. Третім став Райкконен, а четвертим — Хемілтон, який мав усі шанси на першу позицію, але перегальмував на третьому секторі.

Після цього на трасу виїхали гонщики Red Bull — на відміну від Ferrari і Mercedes на Hypersoft. І якщо Ріккардо поступився всім лідерам, то Ферстаппен, навпаки, на півсекунди випередив Боттаса і встановив новий орієнтир сесії: 1.11,472.

Наприкінці сегмента гонщики Ferrari і Mercedes виїхали на Hypersoft. Але жоден із них час не покращив; ба більше, Феттель не став закінчувати коло і повернувся до боксів. Таким чином, у разі «сухої» гонки гонщики Ferrari і Mercedes стартуватимуть на Ultrasoft, а Red Bull — на Hypersoft.

На останніх секундах Ріккардо додав і встановив рекорд траси: 1.11,434! Ферстаппен не покращив свій час і залишився другим.

Щодо боротьби за потрапляння у фінал, то тут обійшлося без сюрпризів: до Q3 потрапили Ніко Хюлькенберг, Карлос Сайнс (обидва — Renault), Естебан Окон і Серхіо Перес (обидва — Force India), які довели свій непоганий темп, показаний на тренуваннях. За межами топ-10 залишилися Кевін Магнуссен, Хартлі, Леклер, Алонсо і Вандорн.

У фіналі кваліфікації першу спробу виграв Феттель, який менш ніж на одну десяту випередив Боттаса. Райкконен і Хемілтон суттєво відстали від напарників — Льюіс знову припустився блокування — і стали третім і четвертим відповідно.

У середині сегмента свої спроби виконали гонщики Red Bull: Ферстаппен став четвертим, а Ріккардо — лише шостим. Обидва пілоти непогано йшли на перших двох секторах, але дуже багато втрачали на третьому.

У другій і вирішальній спробі Феттель ще трохи покращився і забезпечив собі поул. Боттас залишився другим, а на третє місце застрибнув Ферстаппен. Хемілтон також додав, але цього вистачило лише для четвертого місця. Райкконен припустився помилки і залишився п'ятим, а Ріккардо замкнув шістку.

Місця з сьомого по десяте посіли Хюлькенберг, Окон, Сайнс і Перес.

Формула-1

Гран Прі Канади

Кваліфікація

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: