рус

    Натисніть «Подобається», щоб читати
    Glavcom.ua в Facebook

    Я вже читаю Glavcom в Facebook

    У Німеччині продали 68 600 віртуальних квитків на неіснуючий футбольний матч

    • Розсилка
    Афіша поєдинку «Лок-Ляйпціґа» проти невидимого суперника - У Німеччині продали 68 600 віртуальних квитків на неіснуючий футбольний матч
    Афіша поєдинку «Лок-Ляйпціґа» проти невидимого суперника
    Афіша із соцмереж

    Невеликі клуби, як не мають фінансової «подушки», змушені викручуватися, як можуть

    68 600 – саме стільки квитків продав клуб четвертої ліги Німеччини (реґіональ-ліга) «Лок-Ляйпціґ». Він продає їх на стадіон «Бруно Плаш» на уявну гру 8 травня проти «невидимого суперника».

    Квитки можна було придбати у фан-магазині за 1 євро.

    Ці гроші принесуть користь клубу в часи коронавірусної кризи, — писали соцмережі клубу.

    І люди допомогли своїй команді…

    Цікаво, що реальні рекорди відвідуваності на стадіоні «Плаш» датуються 1955 роком, коли місцева команда грала із «Баварією» (55 тисяч глядачів), і 1987 роком, коли майже 120 000 людей прийшли на гру «Локомотива» проти французького «Бордо» у Кубку УЕФА (тоді цей НДРівський клуб був у фіналі Кубка УЄФА).

    Саме невеликі клуби, які не мають фінансової «подушки», можуть постраждати внаслідок кризи найбільше. Тому й крутяться, як можуть.

    Коментарі ()
    1000 символів залишилось
    НАЙПОПУЛЯРНІШЕ