Формула-1. Історичну дощову вечірню гонку у Сінгапурі виграв Хемілтон

Формула-1. Історичну дощову вечірню гонку у Сінгапурі виграв Хемілтон

Феттель, Райкконен і Ферстаппен зійшли внаслідок зіткнень на старті

Гран Прі Сінгапуру-2017 назавжди увійде в історію Формули-1. Увійде як перша вечірня гонка з дощем. Тропічна злива пройшла над трасою за кілька годин до старту, і асфальт встиг підсохнути. Але безпосередньо перед початком знову пішов дощ.

Організатори, незважаючи на небезпечну трасу (а на це скаржилися деякі гонщики), вирішили, що пілотам варто стартувати без автомобіля безпеки. І це рішення виявилося провальним!.. Буквально на перших метрах дистанції зіштовхнулися Кімі Райкконен і Макс Ферстаппен, які, втративши свої боліди, ще й врізалися у Фернандо Алонсо. Іспанець отримав ушкодження, але зумів продовжити гонку, опустившись у другий десяток. А з першого повороту пілот McLaren, між іншим, виходив третім.

Далі - більше. Себастьян Феттель, який також не уник ушкодження на старті, втратив керування на прямій. Німця розвернуло, відбувся удар об відбійник, і Феттель продовжив рух у бокси вже без носового обтікача. Команда нічим допомогти Себу не змогла, і він зійшов.

Внаслідок цих сходів на перше місце вирвався Льюїс Хемілтон, а на друге - Даніель Ріккардо. Далі трасою рухалися Ніко Хюлькенберг, Серхіо Перес і Вальтеррі Боттас. Останній недовго протримався на п’ятій позиції, пропустивши вперед Джоліона Палмера після відновлення гонки.

dj7mb1cxcaas2nd

Інцидент на старті гонки

Фернандо Алонсо з отриманими ушкодженнями подолав десять кіл, та все ж змушений був зійти. А от Даніїл Квят не вписався в один з поворотів, після чого на трасі вдруге з’явився «пейс-кар». Найбільше незадоволений цим мав бути Хемілтон, який уже мав комфортну перевагу перед Ріккардо. Водночас Даніелю пощастило, адже він відразу змінив гуму, пропустивши вперед тільки Хюлькенберга. І то ненадовго, бо той також побував у боксах.

Після першої «хвилі» піт-стопів гонку очолював Хемілтон (на той момент ще не звертав у бокси), другим ішов Ріккардо, а третім - Боттас. На четверте місце піднявся Карлос Сайнс. Даніель поступався на 26-му колі Льюїсу більше 6 секунд, що було дивно, адже Red Bull напередодні були швидші за Mercedes. А до 30-го кола австралієць уже 10 секунд програвав.

Саме у цей момент гонки асфальт почав підсихати, і гонщики вирішили ризикнути та перейти на «сліки». Спочатку на такий крок пішли Кевін Магнуссен і Феліпе Маса, а згодом вже і лідери.

З кожним наступним колом ставало зрозуміло, що за перемогу сьогодні боротьбу вестимуть Хемілтон і Ріккардо. Все ж хотілося, щоб Даніель скоротив відставання, і Льюїс не так спокійно виграв Гран Прі Сінгапуру. Родзинку в останні півгодини гонки додав Маркус Ерікссон, якого розвернуло на вузькій ділянці траси. І втретє автомобіль безпеки виїхав.

Хемілтон був незадоволений цим «пейс-каром», та іншого виходу не було. А невдоволення Льюїса можна зрозуміти, бо він мав уже чималу перевагу над конкурентами. Ріккардо, з одного боку, втратив перевагу над Боттасом, але з іншого - отримав шанс поборотися за перемогу. Однак шанс залишився тільки на словах. Британець вирішив атакувати трасу, внаслідок чого повернув комфортну перевагу та здобув перемогу на Марина-Бей.

Під кінець 2-годинної гонки почала не витримувати техніка на болідах. Саме через це зійшли Хюлькенберг і Магнуссен. У підсумку до фінішу дісталися лише 12 гонщиків. Третім на подіум піднявся Боттас. Далі фінішували Сайнс, Перес, Палмер, Вандорн, Стролл, Грожан та Окон. За межами очкової зони опинилися Масса та Верляйн.

Таким чином, Льюїс Хемілтон здобув сьому перемогу у сезоні та 60-ту у кар'єрі. У Сінгапурі британець, після сходу Феттеля, збільшив своє лідерство відразу до 28 очок.

dj7tp2zwkaaombi

Пілоти їдуть за автомобілем безпеки

Результати Гран Прі Сінгапуру:

1. Льюїс Хемілтон (Mercedes AMG Petronas) - 2:03:23.543
2. Даніель Ріккардо (Red Bull Racing) - +4.507
3. Вальттері Боттас (Mercedes AMG Petronas) - +8.800
4. Карлос Сайнс-молодший (Scuderia Toro Rosso) - +22.822
5. Серхіо Перес (Sahara Force India) - +25.359
6. Джоліон Палмер (Renault Sport) - +27.259
7. Стоффель Вандорн (McLaren Honda) - +30.388
8. Ленс Стролл (Williams) - +41.696
9. Ромен Грожан (Haas) - +43.282
10. Естебан Окон (Sahara Force India) - +44.795
11. Феліпе Масса (Williams) - +46.536
12. Паскаль Верляйн (Sauber) - +2 кола

Зійшли:

Кевін Магнуссен (Haas) - DNF (51-е коло)
Ніко Хюлькенберг (Renault Sport) - DNF (48-е коло)
Маркус Ерікссон (Sauber) - DNF (37-е коло)
Даніїл Квят (Scuderia Toro Rosso) - DNF (11-е коло)
Фернандо Алонсо (McLaren Honda) - DNF (9-е коло)
Себастьян Феттель (Scuderia Ferrari) - DNF (1-е коло)
Макс Ферстаппен (Red Bull Racing) - DNF (1-е коло)
Кімі Райкконен (Scuderia Ferrari) - DNF (1-е коло)

Особистий залік пілотів:

1. Льюїс Хемілтон (Mercedes AMG Petronas) - 263
2. Себастьян Феттель (Scuderia Ferrari) - 235
3. Валттері Боттас (Mercedes AMG Petronas) - 212
4. Даніель Ріккардо (Red Bull Racing) - 162
5. Кімі Райкконен (Scuderia Ferrari) - 138
6. Макс Ферстаппен (Red Bull Racing) - 68
7. Серхіо Перес (Sahara Force India) - 68
8. Естебан Окон (Sahara Force India) - 56
9. Карлос Сайнс-мол. (Scuderia Toro Rosso) - 48
10. Ніко Хюлькенберг (Renault Sport) - 34
11. Феліпе Масса (Williams) - 31
12. Ленс Стролл (Williams) - 28
13. Ромен Грожан (Haas) - 26
14. Кевін Магнуссен (Haas) - 11
15. Фернандо Алонсо (McLaren Honda) - 10
16. Джоліон Палмер (Renault Sport) - 8
17. Стоффель Вандорн (McLaren Honda) - 7
18. Паскаль Верляйн (Sauber) - 5
19. Даніїл Квят (Scuderia Toro Rosso) - 4

Кубок конструкторів:

1. Mercedes AMG Petronas F1 Team - 475
2. Scuderia Ferrari - 373
3. Red Bull Racing - 230
4. Sahara Force India F1 Team - 124
5. Williams Martini Racing - 59
6. Scuderia Toro Rosso - 52
7. Renault Sport Formula 1 Team - 42
8. Haas F1 Team - 37
9. McLaren Honda Formula 1 Team - 17
10. Sauber F1 Team - 5

«Главком»

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: