Штучний інтелект допоміг NASA знайти нову екзопланету

Екзопланета Kepler-90i

Розмір планети на 30% перевищує розмір Землі

Дослідникам з NASA вдалося знайти нову планету в системі зірки Kepler-90. Відкриття планети Kepler-90i було здійснено за допомогою застосування нейронної мережі, яка проаналізувала дані, отримані з космічного телескопа Kepler, йдеться в повідомленні агентства.

Раніше вважалося, що навколо зірки Kepler-90 обертається сім планет. Виявлення восьмого супутника зробило систему цієї зірки першою, що порівнюється за числом планет із Сонячною системою.

Усі планети, які обертаються навколо Kepler-90, знаходяться ближче до зірки, ніж Земля. Нова виявлена планета, якій було присвоєно ім'я Kepler-90i, здійснює один оберт по орбіті за 14,4 земних дні. Із настільки близькою відстанню до Kepler-90, середня температура на поверхні планети складає близько 426 градусів за Цельсієм. Розміри самої планети на 30% перевищує розмір Землі. Система Kepler-90 знаходиться на відстані понад 2,5 тис. світлових років від Сонця.

На офіційному каналі NASA в YouTube було оприлюднено відео, присвячене відкриттю. В ньому була зображена комп'ютерна модель системи зірки Kepler-90.