Іноді вони падають: що сталося з російським піар-літаком Су-57
Розрекламований російський винищувач не відповідав заявленим характеристикам
У Росії, 24 грудня, зазнав аварії новітній винищувач Су-57. Росія заявляла, що за своїми технічними характеристиками Су-57 - є винищувачем п'ятого покоління, який повинен був надійти до збройних сил РФ наприкінці 2019 року. За попередніми даними, літак, що зазнав аварії, як раз і мав першим опинитися в розпорядженні російської армії.
Літаки, в принципі, падають. В чому полягає причина цієї катастрофи зараз ніхто толком не знає. Буде розслідування. Звісно це вкрай неприємно, тому що це - перший серійний готовий літак, який мали б віддати до Нового року, як у нас водиться. Але тепер не передадуть, адже він розбився. Політично це неприємно, ну а технічно ... повторюся, літаки час від часу падають.
Насправді у нього багато різних недоліків. Є проблеми з тим, що до п'ятого покоління він не відноситься. Це піар. У нього немає необхідних технологічних рішень, які російська промисловість сама зробити не здатна. Наприклад, у нього досі немає радару АФАР, немає двигуна для того, аби літати без форсажу на надзвуковий швидкості, а це дуже важливо, це позначається на непомітності літака. За великим рахунком, це - Су-27, але дуже сильно модернізований.
Цей літак назвали винищувачем п'ятого покоління, аби продати індусам та арабам. Він будувався не для російських ВКС, а для Індії. Саме Індія мала все це оплатити. Нашим ВКС він не потрібен. Вони використовують Су-35 останньої модифікації, Су-30, але це знову ж таки різні модифікації Су-27. Але він ще страшенно дорогий . Він дорожчий за американські, справжні літаки п'ятого покоління. В будь-якому разі, наш літак дорожчий за F-35, але не має його властивостей. Наприклад, яка у нього малопомітність? Дивлячись на зовнішній вигляд - ніяка. У нього скрізь стирчать всякі щілини, заклепки, виступи, яких американцям вдалося уникнути за допомогою комп'ютерної обробки деталей. У них F-35 ідеально гладенький, а цей - далеко не ідеально.
Коментарі — 0