В МЗС порадили українцям уважно обирати туроператора після інциденту в Тунісі

В МЗС порадили українцям уважно обирати туроператора після інциденту в Тунісі

МЗС радить українцям уважно вивчати умови контракту щодо надання туристичних послуг

Міністерство закордонних справ України вчергове закликало українців ретельно планувати свої подорожі за кордон та уважно обирати туристичного оператора.

Про це йдеться у відповідних рекомендаціях, які розмістив у Facebook департамент консульської служби МЗС після того, як сотні українських туристів не змогли вилетіти з Тунісу.

«У зв’язку з затримкою вильоту кількох сотень українських туристів з Тунісу і неспроможністю туристичного оператора своєчасно повернути громадян України на Батьківщину Міністерство закордонних справ України повторно закликає громадян України, які планують подорожі за кордон, взяти до уваги такі рекомендації: ретельно планувати свої подорожі, враховуючи обставини, які можуть непередбачено виникнути; уважно обирати туристичного оператора, отримати від нього повну інформацію щодо дій у випадку надзвичайної ситуації, контактні дані компаній та осіб, до яких цілодобово можливо звернутися у випадку виникнення форс-мажорних обставин», - йдеться в повідомленні.

Також МЗС радить українцям уважно вивчати умови контракту щодо надання туристичних послуг та враховувати безпекову ситуацію в країні, ситуацію в міжнародних аеропортах, через які здійснюватиметься подорож.

Крім того, у відомстві закликають зареєструватися на веб-ресурсі департаменту консульської служби МЗС «Добровільна реєстрація українських громадян при подорожах за кордон («ДРУГ» http://friend.mfa.gov.ua/#/), який є ефективним інструментом попередження, а за потреби – розшуку та надання сприяння громадянам України в разі надзвичайних подій за кордоном http://tripadvisor.mfa.gov.ua/.

Якщо в міжнародному аеропорту склалися непередбачувані обставини, МЗС рекомендує громадянам України вжити таких заходів:

  • невідкладно встановити та підтримувати зв’язок з туроператором, авіаперевізником або їхніми представниками в країні перебування, відповідними аеропортовими службами, з’ясувати причину затримки (скасування) рейсу, перспективи та шляхи вирішення питання, отримати інформацію про порядок розміщення в готелі, надання медичної та іншої необхідної допомоги;
  • інформувати про актуальний стан ситуації родичів або знайомих в Україні;
  • невідкладно зателефонувати на «гарячу лінію» посольства або консульської установи в країні перебування аеропорту, або на цілодобову «гарячу лінію» МЗС: +38 044 238 16 57, адреса електронної пошти [email protected].

Нагадаємо, МЗС намагається повернути українських туристів з Тунісу.

Наразі вже вирішені організаційні питання, що стосуються вильоту в Україну літака з туристами, які застрягли в аеропорту Монастір в Тунісі.

За словами пасажирів, авіакомпанія Bravo Airways і туроператор Oasis Travel не виконують своїх зобов'язань щодо повернення громадян додому.

Міністр інфраструктури Володимир Омелян, коментуючи ситуацію із затримкою українських туристів у Тунісі, заявив, що Міністерство економічного розвитку буде скасовувати ліцензії тих туроператорів, які не виконують свої зобов’язання.

Раніше також повідомлялося, що в аеропорту «Київ» не могли вилетіти до Туреччини близько 70 туристів, які придбали путівки у туроператора Join Up.

У квітні з Єгипту було організовано чотири рейси для українських туристів, які не могли вилетіти з Шарм-ель-Шейху до України.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів

Читайте також

Дата публікації новини: