Натисніть «Подобається», щоб читати
    Glavcom.ua в Facebook

    Я вже читаю Glavcom в Facebook

    Антимонопольний комітет відкрив справу проти мобільних операторів

    • Розсилка
    АМКУ не задовільнився поясненнями операторів щодо введення 28-денної абонплати - Антимонопольний комітет відкрив справу проти мобільних операторів
    АМКУ не задовільнився поясненнями операторів щодо введення 28-денної абонплати

    Відомство звернуло увагу на синхронне запровадження операторами 28-денного періоду оплати послуг

    Антимонопольний комітет відкрив справу проти компаній «Київстар», «Vodafone Україна» та lifecell за ознаками порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції. Про це повідомила державний уповноважений комітету Марія Процишен.

    Відомство буде досліджувати питання введення операторами чотиритижневого розрахункового періоду за послуги мобільного зв’язку.

    «У своїх поясненнях оператори заявили, що законодавством розрахунковий період в один місяць встановлений саме щодо абонентної плати і вказали, що в них є інший різновид плати – «плата за пакет послуг», тому таке нормативне обмеження не поширюється щодо їх нових тарифних планів. Так, зокрема, було зазначено, що «поняття плати за послугу має іншу правову природу, ніж абонентна плата». Проте, як було з’ясовано, в умовах/порядку надання телекомунікаційних послуг/умовах користування мережами мобільного зв’язку кожного з операторів, які вони затверджували своїми внутрішніми наказами, у розділах «Термінологія» згадується саме «Абонентна плата», що не вписується в логіку описану в поясненнях кожного з операторів. Окрім того, окремі оператори навіть у своїй комунікації про запровадження 4-тижневого розрахункового періоду писали напроти платежу – «абонплата», - зазначається у повідомленні.

    Нагадаємо, з 22 серпня оператори Vodafone, «Київстар» та lifecell почали брати абонплату за 28 днів.

    Коментарі ()
    1000 символів залишилось
    НАЙПОПУЛЯРНІШЕ