«Чернівцігаз» відкрив другий центр обслуговування клієнтів

«Чернівцігаз» відкрив другий центр обслуговування клієнтів
Центр обслуговування клієнтів «Чернівцігаз»

Відкриття нового ЦОК дало змогу споживачам газу отримувати понад 40 послуг компанії в одному приміщенні

28 серпня АТ «Чернівцігаз» відкрило новий Центр обслуговування клієнтів в одному із районних відділень. Відтепер якість сервісу зможуть оцінити понад 20 тисяч споживачів газу Кіцманського та Заставнівського районів.

Відкриття нового ЦОК дало змогу жителям Кіцманського та Заставнівського районів Чернівецької області отримувати понад 40 послуг газової компанії в одному приміщенні. Окрім консультацій по розрахунках, фізичні та юридичні особи мають можливість подати заяву на зміну власника, заключення договорів, а також розв'язувати всі питання технічного характеру — замовити газифікацію помешкання, техобслуговування або ремонт газових приладів, тощо.

Щоб відвідувачі приходили за звичною їм адресою, розташування офісу залишили незмінним, а лише модернізували приміщення за новими стандартами відкритого простору. Новий дизайн приміщення дозволяє надавати споживачам повну консультаційну та сервісну підтримку, а також зробити прийом відвідувачів приємним та комфортним.

В залі працює адміністратор, який першим зустрічає клієнтів. Саме він допомагає у розв'язанні питань, що не потребують детального вивчення стану особового рахунку, а у разі потреби, спрямовує споживача до профільного фахівця. Такий грамотний перерозподіл клієнтських потоків дозволяє уникнути черг та зекономити час відвідувачів.

Сучасна комп’ютерна техніка, доступ до мережі Інтернет дозволяють клієнтам під час очікування самостійно зареєструвати «Особистий кабінет» на моніторі «тонкого клієнта», ознайомитися та опанувати інші дистанційні сервіси компанії.

«Наша компанія йде на зустріч клієнтам і ми прагнемо до швидкого та якісного сервісу. Відкриття таких Центрів обслуговування пришвидшує процес обміну інформацією, створює комфортні умови для відвідувачів та сприяє налагодженню діалогу між споживачами газу та нашими фахівцями. І, до кінця року, відкриття ще трьох ЦОКів для нас є пріоритетним завданням», - розповідає Голова правління АТ «Чернівцігаз» Віктор Горда.

Центр обслуговування в м. Кіцмань став другим офісом, оформленим за сучасними європейськими стандартами. Подібний ЦОК вже у Чернівцях, де якісним сервісом охоплено понад 90 тисяч клієнтів компанії. До кінця року «Чернівцігаз» планує відкрити ще три подібних офіси в м. Вижниця, Новоселиця та Сокиряни.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: