У НКРЕКП створили мобільний додаток з тарифами на газ і електроенергію
У додатку є функція скарги на постачальника
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики і комунальних послуг (НКРЕКП), презентувала мобільний додаток «Енергетика онлайн». Про це повідомляє голова НКРЕКП Оксани Кривенко у Facebook.
Кривенко повідомила, що у додатку споживач зможе не тільки дізнатись інформацію про тарифи, але й оперативно надіслати скаргу та оцінити якість обслуговування.
НКРЕКП, у свою чергу, братиме до уваги думку користувачів мобільного додатку та керуватиметься отриманою інформацією під час роботи з ліцензіатами.
«Фактично ми залучаємо споживачів у процеси регулювання», - додала Кривенко.
Нагадаємо, з 1 січня 2019 року почала діяти нова модель роздрібного ринку електричної енергії. Як зазначила голова НКРЕКП Оксана Кривенко, побутові та малі непобутові споживачі мають право на отримання універсальних послуг на недискримінаційних засадах. За її даними, ціни таких послуг будуть регульованими та стабільними. Плата за ці послуги з розподілу електричної енергії включається постачальником універсальних послуг в єдиний платіжний документ за електричну енергію окремим рядком.
Відзначимо, голова НКРЕКП Оксана Кривенко повідомила, що для побутових споживачів компенсація за неякісну електроенергію становитиме від 100 до 200 грн.
Коментарі — 0