Комунальники відзвітували, скільки реклами демонтували за минулий місяць
Упродовж жовтня в столиці демонтовано 867 незаконних рекламних засобів, серед яких 425 одиниць демонтовано власниками цих РЗ.
Так, демонтовано наступні типи конструкцій у кількості: тимчасова виносна спеціальна конструкція – 59; тумба, що стоїть окремо – 25; щит, що стоїть окремо – 30; банер – 182; вивіска – 189; кронштейн – 169; лайтпостер, що стоїть окремо – 3; конструкції на даху – 16; холдер – 155; електронне табло – 8; транспорт – 1; прапор, прапорець – 6; лайтпостер на фасаді – 17; телевізійний екран, що стоїть окремо – 1; щит на фасаді – 1; елемент благоустрою – 1; транспарант-перетяжка над вулицею – 4.
Нагадаємо, упродовж вересня в столиці демонтовано 830 незаконних рекламних засобів, серед яких 438 одиниць демонтовано власниками цих РЗ.
Завдяки новим Правилам розміщення РЗ у Києві, кількість реклами на вулицях міста суттєво зменшиться вже впродовж двох років.
Відтак, нові Правила розміщення рекламних засобів у Києві уточнюють дозволені та заборонені формати конструкцій і їхні розміри, схеми розміщення реклами на території міста. Кількість нульових зон, де реклама заборонена зовсім, теж збільшена.
Особлива увага приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.
Окрім того, згідно з документом, у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від їхнього розміру: між найменшими форматами (сіті-лайтами) від 40 метрів і до 150 метрів між великими форматами (біл-бордами).
Коментарі — 0