Гонщик Формули-1 буде виступати одразу за дві команди
Контракт на 2018-ий рік Брендона Хартлі із Toro Rosso у Формулі-1 не позбавляє його статусу пілота Porsche
Хартлі був пілотом Porsche у LMP1 із 2014 року і двічі став чемпіоном світу, а також цього року переміг у легендарній гонці 24 години Ле-Мана.
Після оголошення завершення програми Porsche в найвищому класі у чемпіонаті світу з перегонів на витривалість новозеландець почав шукати місце поза межами WEC. Хартлі провів три гонки у складі Toro Rosso у Формулі-1, і команда підтвердила його контракт на наступний рік.
Відповідаючи на запитання чи вплинув контракт Хартлі із командою Формули-1 на статус Брендона у складі німецького автовиробника, керівник Porsche LMP1 Андреас Зайдль сказав: «Не зовсім. Вочевидь, ми маємо зважати на певні обмеження, якщо захочемо, аби він щось зробив для нас, адже у нього буде доволі напружений графік».
«Але маючи певну спільну історію, ми, звісно, хочемо і надалі співпрацювати. Програма Porsche в автоспорті величезна, тому Брендон матиме у найближчі роки можливість сісти за кермо Porsche», - сказав він.
Німецький автовиробник пожертвував програмою LMP1 задля Формули E, дебют у якій заплановано на сезон 2019-2020 років. Проте не збирається закривати програму у категорії GT у WEC та IMSA.
Брендон матиме такий самий статус, що й інші пілоти Porsche LMP1, Андре Лоттерер та Ніл Яні, незважаючи на контракти з командами Формули ETecheetah та Dragon.
Хартлі ж додав, що поки не думав чим ще займатиметься паралельно із Формулою. Він намагатиметься у першому повному сезоні у Формули-1 якомога краще виконувати свої зобов’язання, хоча не відмовиться від можливості змагатися кожного вікенду.
Коментарі — 0