Хокейний клуб уклав угоду з банком на $800 мільйонів
Колектив НХЛ заробить завдяки власній арені величезну суму грошей
Канадський клуб «Торонто Мейпл Ліфс» уклав угоду з банком «Scotiabank» щодо брендингу домашньої арени на 800 мільйонів доларів.
Слід зазначити, що згідно із цим договором, упродовж 20 наступних років домашня арена «кленових листків» носитиме назву «Scotiabank Arena». На даний момент ця арена називається «The Air Canada Centre».
Договір між банком та хокейним клубом вступить в силу з 1-го липня 2018 року.
Раніше найбільшими угодами щодо перейменування арен були Citi Field в Нью-Йорку і Barclays Center в Брукліні, які обійшлися спонсорам в 20 мільйонів доларів щорічно.
Додамо і те, що окрім матчів НХЛ, ця арена приймає матчі чемпіонату NBA з баскетболу.
Коментарі — 0