Формула-1. Гран Прі Бразилії. Прорив Хемілтона з останнього місця і перемога Феттеля

Формула-1. Гран Прі Бразилії. Прорив Хемілтона з останнього місця і перемога Феттеля

Льюїс Хемілтон з останнього місця прорвався на четверте

За чемпіона світу 2017 року Льюїса Хемілтона довелося похвилюватися під час кваліфікації Гран Прі Бразилії. Справа у тому, що на першому ж колі британець вилетів з траси на виході із шостого повороту, розбивши машину об захисний бар'єр. Удар виявився доволі сильним, що навіть спрацював датчик небезпечного перевантаження.

На щастя, Хемілтон через деякий час все ж самостійно покинув кокпіт і дістався до боксів на медичній машині. Огляд у медичному центрі травм не виявив. Таким чином, Льюїс не показав часу у кваліфікації, але був допущений до старту рішенням стюардів. Щоправда, починав гонку він з піт-лейн, адже на його боліді замінили силову установку в умовах закритого парку.

Після вильоту Хемілтона, за поул-позицію реально вели боротьбу Вальттері Боттас і Себастьян Феттель. Після першої спроби очолив протокол німець. Але все вирішилося на останніх секундах кваліфікації, коли Боттас додав, проїхавши коло за 1:08.322. Це, до речі, відтепер новий абсолютний рекорд бразильської траси. Вальттері виграв кваліфікацію, завоювавши третій поул у сезоні. А Себастьян поступився фіну всього 38 тисячних.

doxsutax4aivkb3

Аварія Хемілтона у кваліфікації

Як відомо, саме Боттас і Феттель продовжують боротьбу за другу сходинку в особистому заліку. І от на Гран Прі Бразилії вони стартували з першого ряду. Себастьян краще зреагував на зелені вогні, тому зміг увійти у перший поворот раніше за свого суперника, захопивши лідерство. Боттас спробував контратакувати, але Феттель відстояв свою позицію.

А наступні можливі атаки стримав автомобіль безпеки, який з’явився на трасі після зіткнення Ромена Грожана й Естебана Окона. Останній намагався дістатися до боксів, але проколоті колеса не дали заїхати далеко. Француз змушений був зупинитися у небезпечній ділянці, тому покликали «сейфті-кар». Крім Окона, на першому колі також зійшли Стоффель Вандорн і Кевін Магнуссен. Даніеля Ріккардо розвернуло під час зіткнення з Вандорном. Успішно скористався цим усім Хемілтон, який піднявся на 14-е місце. А на 10-му колі Льюїс уже перебував в очковій зоні.

На цьому чотириразовий чемпіон світу не зупинився та продовжив здобувати позиції. До 25-го кола Льюїс уже вийшов на п’яту сходинку, відстаючи від Феттеля на 17 секунд. Отримавши вільний трек, Хемілтон кинувся наздоганяти Кімі Райкконена та Макса Ферстаппена. Далі – більше. Уся четвірка заїхала на піт-стоп, і братанець став лідером гонки на 30-му колі. Себастьян відставав на чотири секунди.

docbkxmx0aauqrl

Феттель випереджає Боттаса на старті

Усе стало на свої місця на 44-му колі, коли Хемілтон поїхав за новою гумою. Феттель повернув собі лідерство, випереджаючи на дві з половиною секунди Боттаса. Далі за третє місце боролися Райкконен і Ферстаппен. Льюїс програвав Себастьяну 18 секунд за 25 кіл до фінішу. Британець продовжував відігравати відставання, але не такими темпами, якими б йому хотілося. За 15 кіл до картатого прапора він програвав Феттелю 12 секунд.

Першим, у кого виникли проблеми з гумою, став Ферстаппен. Хемілтону не склало труднощів випередити Макса. Нідерландець почав жалітися команді, що йому дуже важко керувати машиною. У боксах таки послухалися пілота, і покликали на піт-стоп. Після такого кроку від Red Bull стало зрозуміло, що за подіум команда в Інтерлагосі не побореться. Ферстаппен залишився на п’ятому місці, випереджаючи на 12 секунд Ріккардо.

Наступним суперником Хемілтона став Райкконен. І пройти фіна так само легко, як і Ферстаппена, не вдалося. Кімі добре захищався, і Льюїс нічого не зумів з ним зробити. Обидва пілоти Ferrari піднялися у цей день на п’єдестал. Феттель спокійно втримав перевагу над Боттасом, здобувши 47-у перемогу у кар'єрі та п'яту у сезоні. Тепер німцю вистачить фінішувати не нижче восьмого місця в Абу-Дабі, щоб стати віце-чемпіоном світу 2017 року.

docvabmxcaanyxx

Результати Гран Прі Бразилії:

1. Себастьян Феттель (Scuderia Ferrari) - 1:31:26.260
2. Вальттері Боттас (Mercedes AMG Petronas) - +2.762
3. Кімі Райкконен (Scuderia Ferrari) - +4.600
4. Льюїс Хемілтон (Mercedes AMG Petronas) - +5.468
5. Макс Ферстаппен (Red Bull Racing) - +32.940
6. Даніель Ріккардо (Red Bull Racing) - +48.691
7. Феліпе Масса (Williams) - +1:08.882
8. Фернандо Алонсо (McLaren Honda) - +1:09.363
9. Серхіо Перес (Sahara Force India) - +1:09.500
10. Ніко Хюлькенберг (Renault Sport) - +1 коло
11. Карлос Сайнс-молодший (Renault Sport) - +1 коло
12. П’єр Гаслі (Scuderia Toro Rosso) - +1 коло
13. Маркус Ерікссон (Sauber) - +1 коло
14. Паскаль Верляйн (Sauber) - +1 коло
15. Ромен Грожан (Haas) - +2 кола
16. Ленс Стролл (Williams) - +2 кола

Зійшли:

Брендон Гартлі (Scuderia Toro Rosso)  - DNF (41-е коло)
Естебан Окон (Sahara Force India) - DNF (1-е коло)
Кевін Магнуссен (Haas) - DNF (1-е коло)
Стоффель Вандорн (McLaren Honda) - DNF (1-е коло

Особистий залік пілотів:

1. Льюїс Хемілтон (Mercedes AMG Petronas) - 345
2. Себастьян Феттель (Scuderia Ferrari) - 302
3. Валттері Боттас (Mercedes AMG Petronas) - 280
4. Даніель Ріккардо (Red Bull Racing) - 200
5. Кімі Райкконен (Scuderia Ferrari) - 193
6. Макс Ферстаппен (Red Bull Racing) - 158
7. Серхіо Перес (Sahara Force India) - 94
8. Естебан Окон (Sahara Force India) - 83
9. Карлос Сайнс-мол. (Scuderia Toro Rosso / Renault Sport F1) - 54
10. Феліпе Масса (Williams) - 42
11. Ленс Стролл (Williams) - 40
12. Ніко Хюлькенберг (Renault Sport) - 35
13. Ромен Грожан (Haas) - 28
14. Кевін Магнуссен (Haas) - 19
15. Фернандо Алонсо (McLaren Honda) - 15
16. Стоффель Вандорн (McLaren Honda) - 13
17. Джоліон Палмер (Renault Sport) - 8
18. Паскаль Верляйн (Sauber) - 5
19. Даніїл Квят (Scuderia Toro Rosso) - 5

Кубок конструкторів:

1. Mercedes AMG Petronas F1 Team - 625
2. Scuderia Ferrari - 495
3. Red Bull Racing - 358
4. Sahara Force India F1 Team - 177
5. Williams Martini Racing - 82
6. Scuderia Toro Rosso - 53
7. Renault Sport Formula 1 Team - 49
8. Haas F1 Team - 47
9. McLaren Honda Formula 1 Team - 28
10. Sauber F1 Team - 5

«Главком»

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: