В Україні дебютує один з найкращих електромобілів сучасності
В 2021 році у українських дилерів з’явиться Hyundai Ioniq 5 – один з найкращих електромобілів за технічними характеристиками
Вже в серпні 2021 року в Україні має з’явитися Hyundai Ioniq 5. Це електричний кросовер, який має футуристичний дизайн. Але не це найголовніше. Ioniq 5 – один з найкращих електромобілів сучасності за технічними характеристиками.
По-перше, на одному заряді кросовер проїжджає майже 500 кілометрів (за циклом WLTP). Це один з найкращих показників для електромобілів. Наприклад, електричний Peugeot 2008, який теж цього року дебютує в Україні, може проїжджати на одному заряді близько 330 кілометрів.
Проте, це ще не найцікавіше. Головна фішка Ioniq 5 – це зарядка. До 80% кросовер можна зарядити менш ніж за 20 хвилин, адже електромобіль підтримує зарядні станції потужністю 350 кіловат.
Звісно, що такі потужні зарядки в Україні знайти, м’яко кажучи, дуже важко. Але їх поява – це лише питання часу. Наприклад під Києвом вже можна знайти станцію потужністю 320 кіловат. Детально про це – за посиланням.
У якій саме версії Hyundai Ioniq 5 дістанеться до України, ще невідомо. Але ж в цілому електромобіль має декілька модифікацій.
Версії з приводом на задні колеса можуть мати один з двох електромоторів:
- 170 кінських сил і 350 Нм крутного моменту;
- 218 кінських сил і 350 Нм крутного моменту.
Двомоторні повнопривідні кросовери можуть розвивати 235 кінських сил або 306 кінських сил при незмінному крутному моменті – 605 Нм.
Базові версії мають батарею ємністю 58 кіловат-годин. Топові – 72,6 кіловат-години.
Найшвидший Ioniq 5 здатний розігнатися з місця до 100 кілометрів на годину за 5,2 секунди.
Ще одна фішка електромобіля – технологія, яка дозволяє використовувати його для живлення будь-яких електричних пристроїв.
Панель приладів та мультимедійна система об’єднані в один комплекс, який являє собою 12-дюймовий екран. Також на Ioniq 5 дебютувала проекційна система з функцією доповненої реальності.
Електричне регулювання крісел, розсип USB-роз'ємів і розеток входять в стандартне оснащення. Камери замість дзеркал - опція, яка буде доступна не на всіх ринках. Можна смілива прогнозувати, що в Україні будуть звичайні дзеркала заднього виду.
Задні пасажири також не обділені увагою: на другому ряду дуже просторо не тільки через довгу колісної бази, але і завдяки тонким спинкам передніх крісел. Є окрема зона клімату і індивідуальні повітроводи.
При необхідності крісла другого ряду можна зрушувати поздовжньо або складати: спинки утворюють рівну підлогу.
Коментарі — 0