Facebook заблокував рекламу цибулі, бо та занадто сексуальна
Рекламу заборонили алгоритми соцмережі
Рекламу розмістила канадська компанія Gaze Seed Company, яка хотіла продати цибулю сорту волла волла. У компанії вважають, що округла цибуля здалася соцмережі схожою на жіночі груди чи сідниці.
Вони навіть створили колаж, у якому показали, як це могло б виглядати.
У Facebook вже визнали, що програма, яка опрацьовувала зображення, помилилася.
«Ми використовуємо автоматичні технологіі, щоб в наших додатках не було оголеності. Але іноді він не може відрізнити цибулю волла волла від… Ну, ви розумієте. Ми відновили роботу рекламу і перепрошуємо за проблеми, які могли принести цій компанії», — написав Мег Сінклейр, глава відділу комунікацій Facebook в Канаді.
Коментарі — 0