рус

Натисніть «Подобається», щоб читати
    Glavcom.ua в Facebook

Я вже читаю Glavcom в Facebook

Ізраїльські вчені вперше перемогли найважчий з видів раку

• Розсилка
    В Ізраїлі здійснили прорив у лікуванні раку - Ізраїльські вчені вперше перемогли найважчий з видів раку
    В Ізраїлі здійснили прорив у лікуванні раку

За допомогою молекули, впровадженої в організм, біологи на 80-90 відсотків знищили клітини пухлини підшлункової залози

Вчені університету в Тель-Авіві (Ізраїль) провели успішні досліди зі скорочення клітин раку підшлункової залози, який є одним із найбільш важко виліковних видів онкологічного захворювання.

Відповідне дослідження було опубліковано в науковому журналі Oncotarget. Відзначається, що за допомогою молекули, впровадженої в організм, біологи на 80-90 відсотків знищили клітини пухлини підшлункової залози у піддослідних мишей.

У статті повідомляється, що мишам впроваджували клітини людської пухлини підшлункової залози, а також молекулу PJ37, розроблену 10 років тому для захисту нервових клітин людей, які пережили інфаркт або сильне запалення. Уже через місяць кількість клітин раку значно скоротилася.

«Ця молекула викликає аномалію в процесі розмноження людських ракових клітин, викликаючи їх швидку загибель», – прокоментував результати експерименту керівник проєкту професор медичного факультету ТАУ Малка Коен-Армон.

За його словами, дуже важливим моментом є те, що молекула вражає тільки ракові клітини, не зачіпаючи доброякісні.

Вчені збираються продовжити досліди на більш великих ссавцях, а потім на людях. Наступний етап триватиме 2 роки.

Коментарі ()