Прозора купівля реклами в ЗМІ - найкраща інвестиція у свободу слова – експерт
Більшість партій і досі надають перевагу незаконним засобам розміщення рекламної продукції
Відкрита та чесна оплата послуг політичної реклами в засобах масової інформації позитивно впливає на стан свободи слова в країні. Таку думку висловив політолог Олег Лісний.
«Інформація щодо закупівлі Радикальною партією реклами на телеканалах NewsOne та 112 Україна є свідченням демократизації політичного життя в країні та розвитку свободи слова. Українські політичні сили починають вести прозору фінансову політику, відкриваючи джерела свого фінансування та декларуючи цілі, на які ці ресурси використовуються. З іншого боку, така публічність надає можливість вітчизняним ЗМІ вести незалежну редакційну політику, що все менше співпадає із вподобаннями їх власників чи політичної кон’юнктури», - зазначив політолог.
Однак, на думку експерта, більшість партій і досі надають перевагу незаконним засобам розміщення рекламної продукції. «Незважаючи на певні позитивні зміни, чимало парламентських та позапарламентських партій намагаються діяти за старою «методикою», неофіційно домовляючись із засобами масової інформації через заборонені та аморальні схеми», - наголосив експерт.
Політолог також вважає, що лише в разі публічності взаємовідносин між політиками та ЗМІ якість та об’єктивність інформаційного продукту в країні значно підвищиться.
«Прозора та відкрита купівля політичної реклами – гарна європейська практика, що має розвиватися в Україні та працювати на розвиток свободи слова», - завершив експерт.
Раніше повідомлялося, що у ІІІ кварталі 2018 року Радикальна партія Олега Ляшка оплатила рекламу на телеканалах «112» та NewsOne за гроші, отримані з Державного бюджету України.
Коментарі — 0