рус

Натисніть «Подобається», щоб читати
    Glavcom.ua в Facebook

Я вже читаю Glavcom в Facebook

Вчені назвали препарати, які підвищують ризик зараження коронавірусом

• Розсилка
    Науковці назвали препарати, які можуть посилити зараження коронавірусом - Вчені назвали препарати, які підвищують ризик зараження коронавірусом
    Науковці назвали препарати, які можуть посилити зараження коронавірусом

Інгібітори АПФ і БРА можуть спричинити розвиток ускладнень захворювання

Прийом інгібіторів ангіотензинперетворюючого ферменту (АПФ) і блокаторів рецепторів ангіотензину (БРА) II, які рекомендують, зокрема, літнім людям з серцево-судинними захворюваннями, підвищує у цих осіб ймовірність зараження коронавірусів SARS-CoV-2.

Про це йдеться у дослідженні, опублікованому в Journal of Travel Medicine, –повідомляє Університет штату Луїзіана (США).

У дослідженні науковці стверджують, що внутрішньовенні інфузії таких препаратів можуть бути особливо небезпечними, оскільки призводять до збільшення кількості клітинних рецепторів АПФ2 в системі легеневого кровообігу людини, з якими, в разі зараження COVID-19, також зв’язуються білки SARS-CoV-2.

Відтак, інгібітори АПФ і БРА можуть посилити поширення SARS-CoV-2 в організмі людини. «Оскільки пацієнти, які отримують інгібітори АПФ і БРА, матимуть більшу кількість рецепторів АПФ2 в своїх легенях, існує ризик розвитку ускладнень захворювання через інфекції, викликані SARS-CoV-2», – йдеться у дослідженні.

Цю гіпотеза, – зазначають у дослідженні, підтверджує анамнез 1099 пацієнтів з COVID-19, яких лікували в Китаї з 11 грудня 2019 року по 29 січня 2020 року.

У березні китайські вчені повідомили, що SARS-CoV-2 потрапляє в клітини, зв’язуючись з CD147 – рецептором на їхній поверхні. Раніше повідомляли, що коронавірус найбільш небезпечний для людей, які страждають від серцево-судинних захворювань.

Нагадаємо, станом на ранок 25 березня у світі кількість підтверджених випадків інфікування коронавірусом становить майже 423 тисячі.

Коментарі ()