Вчитель пояснив, чому проєкт школи онлайн виявився не на висоті

Вчитель пояснив, чому проєкт школи онлайн виявився не на висоті

Дистанційне навчання неправильно сприймається і вчителями, і батьками

Дистанційне навчання школярів - це не лікування, а швидше підтримуюча терапія. Так вважає один з учасників освітнього проекту «Всеукраїнська школа онлайн», вчитель історії та правознавства Сергій Берендєєв. Саме з його уроку з сучасної історії України телеканал «Київ» почав трансляції для школярів ще за кілька тижнів до інших телеканалів. Його відеолекції виявилися найпопулярнішими і зацікавили навіть дорослу аудиторію. А після цього успіху вчителя запросили взяти участь і у «Всеукраїнської школі онлайн».

Під час ефіру спецпроекту «Карантин» на телеканалі «Київ» Берендєєв вказав на причини, чому дистанційне навчання школярів багато в чому виявилося не на висоті.

«Найголовніше - держава багато років не вкладалася в освіту і медицину. І, звичайно, під час карантину це все вилізло назовні. Адже, наприклад, у вчителів часто немає грошей, щоб придбати той же ноутбук, гарнітуру, ліцензійні програми», - сказав він.

Також, на його думку, дистанційне навчання в Україні - новинка, і тому абсолютно неправильно сприймається не тільки самими вчителями, а й батьками. Всі ставляться до нього як до заміни стандартної системи освіти. Але дистанційне навчання школярів - це «не лікування, а швидше підтримуюча терапія в умовах форс-мажору», зазначив Берендєєв.

Також, на його думку, проблема в тому, що проєкт організований не зовсім у правильному форматі. Не можна просто перенести класно-урочну форму в онлайн-формат. «Люди скаржаться на те, що уроки часто нудні. А це якраз і відбувається через дуже класичну подачу матеріалу. На мій погляд, спочатку треба знайти форму, яка зацікавила б дітей, а не намагатися викласти шкільну програму. Тому, що все це діти можуть і в підручнику прочитати. Я б радив зосередитися на цікавих фактах, які допомогли б утримати глядачів біля екранів, а також на найскладнішому матеріалі, аби потім батькам не довелося знову пояснювати його дітям», - сказав учитель.

Крім того, редактори перед виходом уроків в ефір повинні все-таки їх переглядати. «Наприклад, з самого початку уроків на телеканалі «Київ» глядачі писали багато коментарів. Ми враховували їх побажання, і потім все працювало, як добре налагоджена машина», - зазначив Берендєєв.

Нагадаємо, що з ініціативи київської мерії і Департаменту освіти КМДА 16 березня стартував освітній проект «Відкритий урок». Телеканалу «Київ» вдалося залучити кращих викладачів Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету ім. Бориса Грінченка, вчителів столичних шкіл і ліцеїв. Відеоуроки можна подивитися на сторінці телеканалу у Facebook, а також на його Youtube-каналі. Надалі передбачається, що програма «Відкритий урок» стане постійною.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів