ДТЕК Мережі перевірили надійність електропостачання 1180 лікарень

ДТЕК Мережі перевірили надійність електропостачання 1180 лікарень
У Києві працівники ДТЕК Мережі перевірили 71 лікарню, в Дніпропетровській області – 273, в Донецькій – 189, в Одеській – 493 та Київській –  154

Працівники медзакладів отримали інструкції, як діяти у випадку аварії до прибуття аварійної бригади

Оператори системи розподілу ДТЕК Мережі перевірили надійність електропостачання 1180 лікарень у чотирьох областях України та  в місті Києві. 

Як повідомляє пресслужба компанії, працівники медзакладів отримали інструкції, як діяти у випадку аварії до прибуття аварійної бригади.

У період карантину співробітники Оператори системи розподілу протестували роботу резервних ліній та перевірили трансформаторні підстанцій. Таким чином у Києві перевірили 71 лікарню, в Дніпропетровській області – 273, в Донецькій – 189, в Одеській – 493 та Київській –  154.  

«ДТЕК «Мережі» робить все для того, щоб в медичних закладах сьогодні було надійне електропостачання. В кожній лікарні, для кожного медичного працівника, кожного пацієнта.  За останні два тижні ми протестували роботу інфраструктуру у 1180 лікарнях. Окрема увага приділялась лікарням з інфекційними відділеннями, таких – 118. Там де було потрібно, збільшували потужність, забезпечували  резервні джерела живлення» – повідомив генеральний директор ДТЕК Мережі Іван Гелюх.

 Для працівників лікарень, які відповідають за електромережі, енергетики розробили спеціальні інструкції. Вони допоможуть правильно зреагувати у випадку аварійної ситуації, очікуючи доки приїде аварійна бригада. 

 Як повідомлялося раніше, з 17 березня оператори системи розподілу ДТЕК «Київські електромережі», ДТЕК «Дніпровські електромережі», ДТЕК «Донецькі електромережі»,  «Одесаобленерго» та  «Київобленерго»  перейшли на дистанційне обслуговування клієнтів. Скористатися дистанційними сервісами можна на сайтах компаній, за телефонами їх колл-центрів, а також за допомогою електронної пошти та офіційних сторінок у Facebook. Це більш зручний формат обслуговування, який економить час клієнта і не вимагає його особистої присутності.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: