Під час карантину ДТЕК «Мережі» ліквідували дев’ять тисяч аварій

Під час карантину ДТЕК «Мережі» ліквідували дев’ять тисяч аварій
З 17 березня всі оператори системи розподілу електроенергії ДТЕК «Мережі» перейшли на дистанційне обслуговування клієнтів і всі звернення приймаються дистанційно

У Києві світло повернули у 102 тисячі домівок, на Київщині – 236 тисячам клієнтів. На Донеччині відновлено електропостачання в 97 тисяч осель, на Дніпропетровщині - 136 тисяч, на Одещині - 88 тисяч, - ДТЕК

Оператори, що входять до ДТЕК «Мережі», за місяць карантину відновили електропостачання 660 тисячам клієнтам, ліквідувавши дев’ять тисяч аварій у Києві, Одеській, Дніпропетровській, Київській, та Донецький областях.  Про це йдеться у повідомлені компанії.

Зазначається, що загалом у Києві світло повернули у 102 тисячі домівок, на Київщині – 236 тисячам клієнтів.  На Донеччині відновлено електропостачання в 97 тисяч осель, на Дніпропетровщині - 136 тисяч, на Одещині - 88 тисяч.

«В той час коли вся країна вимушена знаходитись вдома, щоб зберегти своє здоров’я, наші співробітники продовжують працювати, щоб ми з вами і надалі користувалися благами цивілізації. За цей місяць ми ліквідували 9 тисяч аварій, провели велику роботу із перевірки  та посилення електропостачання для 1180 лікарень», - зазначив генеральний директор ДТЕК Мережі Іван Гелюх.

У компанії також повідомили, що з 17 березня всі оператори системи розподілу електроенергії ДТЕК «Мережі» перейшли на дистанційне обслуговування клієнтів і всі звернення приймаються дистанційно. За цей місяць карантину було опрацьовано 526 788 звернень клієнтів через дистанційні сервіси. Найпопулярнішим для звернень залишається телефон –502 тисячі дзвінків. На другому місці електронна пошта – 11,5 тисяч електронних листів. Сторінками Facebook скористались 8 тис. разів. А особистим кабінетом, сайтом і месседжерами – 4,5 тисяч разів.

 

 

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: