На сайті Київради зʼявилася петиція за відкриття залізничної станції «Русанівка»
Таких петицій вже було декілька, але закинута станція продовжує руйнуватись
Петиція з вимогою відкрити зупинку міської електрички «Київська Русанівка» та зробити безпечний перехід через колії поблизу неї зʼявилася на сайті Київської міської ради.
«Київська Русанівка – зупинний пункт, відкритий у 1974 році через появу та забудову масиву Русанівка. Після запуску у 2011 році міської електрички зупинний пункт був закритий. Повторне введення в дію планувалося у 2013 році разом із пуском третьої черги міської електрички, але залишається не введеним і станом на 2021 рік. З 1974 року кількість мешканців масивів Русанівка, Березняки, Соцмісто, потроїлась – особливо після введення в експлуатацію ЖК «Комфорт таун» з 30 000 мешканців. Але інфраструктура цієї частини міста досить обмежена. Школи, дитячі садочки є не в достатній кількості. Навіть виїзд машиною є практично неможливим в часи пік. Просимо розглянути запуск пункту міської електрички Русанівка для того, щоб зробити можливим швидке пересування містом для мешканців Русанівки, Березняків, Соцміста», – пише автор петиції Олеся Назаренко.
Також автор просить зробити безпечний перехід в цій зоні – за зразком того, що зроблений на станції «Троєщина-2».
Як зазначає «Хмарочос», роботи з проєктування реконструкції станції припинилися ще в 2013 через значні борги міста перед «Укрзалізницею», яка на той час керувала проєктом. У 2015 році електричку передали на баланс Київпастрансу, що не врятувало цей вид транспорту.
Особливо погіршилася робота міської електрички у 2019 році, а «Київпастранс» та Укрзалізниця лише обмінювалися взаємними звинуваченнями.
Водночас Укрзалізниця заявила про наміри повернути собі на баланс міську електричку та інтегрувати її у проєкт Kyiv City Express, який передбачає об’єднати міське та приміське залізничне сполучення та оновити рухомий склад. Схема сполучення в Києві та області, за цим проєктом, включає «Київську Русанівку», «Протасів яр» та «Либідську». Останню потрібно буде будувати з нуля, в той час як перші дві можна реконструювати.
Цьогоріч Укрзалізниця поновила обговорення проєкту Kyiv City Express і навіть запустила кілька додаткових поїздів на приміському сполученні. Зокрема, з 15 березня за човниковим принципом почав курсувати потяг з Києва до Бучі.
Коментарі — 0