Стало відомо, чому пілоти Формули-1 не ризикують атакувати у нинішньмоу сезоні

Стало відомо, чому пілоти Формули-1 не ризикують атакувати у нинішньмоу сезоні

Усе через страх зруйнувати шини

За словами пілота Mercedes Валттері Боттаса, пухиріння шин призвело до того, що пілоти Формули 1 цього року у кількох гонках були змушені обережно їхати протягом усієї дистанції.

Пухиріння відбувається, коли частина шини перегрівається – гума розм’якшується і розпадається на шматки, і хоча це не є новим явищем у Ф1, це стало проблемою у кількох гонках цього сезону.

Постачальник шин Pirelli цього сезону запропонував більш м’які типи гуми, до того ж з’явилися нові шини Hypersoft, і Боттас сподівається, що деякі з експериментів, які він здійснив під час роботи з розвитку для 2019 року, поліпшать ситуацію наступного сезону.

«Нам доводиться постійно впливати на стан шин практично у кожній гонці цього сезону, і особливо на останніх кількох етапах, де біли проблеми з пухирінням, - сказав Боттас. – Як тільки ми досягаємо певної температури, то знаємо, що в якийсь момент це станеться, тому просто не атакуємо, щоб не перевищувати цю температуру, і намагаємося зберегти шини.

У деяких місцях, коли спека і велике навантаження на шини, досить складно вести боротьбу, і часом здається, що ти їдеш звичайною дорогою, що далеко від ідеалу.

У цих машин такий великий потенціал, і я думаю, якщо їхати гонку з одним піт-стопом і весь час атакувати, було б набагато веселіше, але зараз у всіх із цим проблеми.

Пару тижнів тому я взяв участь у кількох тестах шин для наступного року і впевнений, що з ними можна атакувати, і що ситуація має покращитися».

Для трьох гонок, де пухиріння могло стати проблемою, у Pirelli розробили шини з тоншим протектором.

Команди повідомили, що цей спеціальний дизайн набагато більше пасує трасам в Іспанії, Франції та Британії, однак на кількох інших трасах такі шини також були б корисні через проблеми зі звичайними комплектами.

Напарник Боттаса по Mercedes Льюіс Хемілтон, який переміг у двох гонках із цих трьох, де використовувалися шини з тоншим протектором, вважає, що у 2019 році їх варто використовувати частіше.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: