Гран Прі Бразилії. Окон вибив Ферстаппена та подарував перемогу Хемілтону

Гран Прі Бразилії. Окон вибив Ферстаппена та подарував перемогу Хемілтону
Льюїс Хемілтон

Доля переможця на Інтерлагосі визначилася незвичним чином

Доля переможця на Інтерлагосі визначилася незвичним чином: Льюїс Хемілтон став переможцем, після того як Макс Ферстаппен зіштовхнувся з коловим Естебаном Оконом.

Макс-атака на старті

Льюїс Хемілтон не мав великих проблем на старті та зберіг за собою першу позицію. Позаду ж Себастьян Феттель, який стартував на жорсткішому Soft, пропустив уперед Валттері Боттаса, а Кімі Райкконен програв позицію Максу Ферстаппену. Втім, Райкконен одразу відігрався та у четвертому повороті випередив Ферстаппена.

Пілоти Mercedes очолили пелотон, а на перших колах найактивнішими були гонщики Red Bull. Звісно, Даніель Ріккардо, який через штраф стартував 11-м, не мав великих проблем із середняками та вже на п’ятому колі вийшов на шосту позицію.

На той момент Ферстаппен вже був третім. На початку третього кола він випередив Райкконена, а рівно за коло у першому повороті вдало атакував Феттеля. Після цього німець помилився у четвертому повороті та пропустив уперед Райкконена.

Ферстаппен не зупинився на досягнутому та майже одразу почав пресингувати Боттаса. Макс був швидшим на середньому секторі, але не міг швидко підготувати атаку на Боттаса, який на стартовій прямій тримав високу швидкість.

Втім, на дев’ятому колі Ферстаппен втримався на хвості Боттаса після повільної секції та завдяки сліпстріму та DRS випередив його на стартовій прямій.

На той момент Ферстаппен програвав лідеру Хемілтону дві секунди. Традиційно він був швидшим на середньому секторі, але на довгій прямій програвав, оскільки не міг використовувати DRS. Але потроху він наближався до лідера. Разом із цим Райкконен пресингував Боттаса, який значно поступався Ферстаппену, а позаду них були Феттель та Ріккардо, який наблизився до лідерів завдяки «повільному» темпу Боттаса.

Ферстаппен - лідер

Після стартового спурту Ферстаппен не міг дуже сильно наблизитися до Хемілтона, тому боротьба звелася до очікування перших піт-стопів.

Серію піт-стопів відкрили пілоти Mercedes: Боттас зупинився на 19-му колі, а Хемілтон - на 20-му. Втім, їхні суперники не поспішали з зупинкою. В лідери вийшов Ферстаппен, а Райкконен та Феттель через затримку позаду Боттаса програвали йому вже більше семи секунд.

Феттель зупинився лише на 28-му колі, а Райкконен - на 32-му. За чотири кола німець відіграв час у напарника та опинився за спиною Боттаса. Втім, у Ferrari за кілька кіл прийняли рішення обміняти пілотів місцями: Феттель без боротьби пропустив Райкконена.

На 37-му колі Ферстаппен, який довгий час тримав один темп із Хемілтоном, нарешті зупинився в боксах та встановив Soft на фінальний відрізок. На той момент він поступався британцю 2,5 секунди, проте спіймав дуже високий темп та швидко наближався.

Вже на 40-му колі Ферстаппен з першої ж реальної спроби пройшов Хемілтона, а за коло після піт-стопу Ріккардо вийшов у лідери гонки. Австралієць же на Soft виїхав позаду Феттеля та почав пресингувати пілота Ferrari.

Окон визначив переможця

На початку 44-го кола Ферстаппен проходив на коло Естебана Окона на Force India, але француз виявився занадто непоступливим. В «есці Сенни» відбулося зіткнення, через що лідера гонки розвернуло. Окон за це отримав 10-секундний штраф, який слід було окремо відбути на піт-лейн.

Ферстаппен втратив перше місце та після поновлення боротьби поступався Хемілтону вже 5,5 секунди. При цьому позаду нього на третьому місці був Райкконен, який паралельно з цим пройшов Боттаса.

Райкконен не міг наблизитися до Ферстаппена, а пілот Red Bull потроху почав наближатися до Хемілтона. За наступні 10 кіл він відіграв більше секунди, тому ще зберігав шанси на перемогу попри прикрий розворот.

На 46-му колі Феттель пропустив Ріккардо, але на цьому його проблеми не завершилися. На 54-му колі справи німця були вкрай поганими, тому він змушений був зупинитися ще раз за гумою Supersoft. А на 61-му колі зупинився ще й Боттас, якому залишалося подолати всього 10 кіл - йому поставили Soft.

Фінальні кола

За десять кіл до фінішу Ферстаппен програвав Хемілтону 2,8 секунди - вдвічі менше, ніж після розвороту. Райкконен програвав 2,5 секунди Максу, а Ріккардо був позаду Кімі на 3 секунди.  Тому продовжувалася боротьба за перші три позиції.

Але з групи лідерів очевидна перевага над прямим конкурентом була лише у Ріккардо. Він швидко наближався до Райкконена. За 5 кіл до фінішу Даніель програвав вже менше секунди та мав нагоду скористатися DRS.

Ферстаппен зберігав шанси на перемогу - за три кола до фінішу він програвав лише півтори секунди. Пілоти Red Bull вели паралельний пресинг на суперників. Але попри всі спроби всі лідери гонки залишилися на «своїх» місцях.

Середня група

На старті лідером середньої групи став Шарль Леклер. Маркус Ерікссон провів дуже невдалий старт, оскільки не лише втратив позиції, але й пошкодив машину, через що згодом мав великі проблеми з темпом та випав із топ-10, а на 25-му колі взагалі припинив боротьбу.

Позаду Леклера був Ромен Грожан, а за кілька кіл після старту позаду опинився Кевін Магнуссен, який випередив Ерікссона. Серхіо Перес на перших колах пройшов П’єра Гаслі та потрапив до топ-10. Після цього у групі пілотів з 7-го по 10-те місце великих змін не відбулося.

Результати гонки

444_01

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: