Скандальний рейс: літак МАУ нарешті вилетів із Нью-Йорка

Скандальний рейс: літак МАУ нарешті вилетів із Нью-Йорка

Пасажири української авіакомпанії не могли потрапити на літак, виліт якого затримувався понад 6 годин

Літак Міжнародних українських авіаліній, який сьогодні виконує рейс PS232, вилетів із Нью-Йорка до Києва з затримкою в понад 6 годин.

29496072_10216032620746941_2966607449777242112_oРейс PS232 літака МАУ

«Не спимо вже майже добу. Спочатку ледве-ледве дісталися до Нью-Йорка, звідки у нас літак до Києва, потім виявилося, що він до ранку відкладений. Зараз відклали ще на 1 годину 15 хвилин. Ніколи не спала в аеропорту на підлозі, ось довелося! Якщо серйозно, щось не хочеться вже нікуди...» — зазначила журналістка «Голосу Америки» Ксенія Туркова.

Тим часом енергетичний експерт Віталій Давій, який також збирався сьогодні летіти з Нью-Йорка до Києва рейсом МАУ, звернув увагу на проблему з реєстрацією: спочатку компанія перенесла час відльоту на 2,5 години, але коли пасажири, яких попередили про затримку, прибули згідно з новим часом до аеропорту, реєстрація була вже закрита, тому що провели її за старим часом.

«Вперше за років п'ять вирішив летіти з Нью-Йорка літаком МАУ. І все через **** вийшло:) Через снігопад виліт затримався на 2,5 години, про що я отримав за 10 годин до вильоту повідомлення. Але коли приїхав за новим часом за 2,5 години до вильоту, виявилося, що реєстрація проводилась як ніби рейс не змістили, тобто вони хотіли, щоб я з двома маленькими дітьми приїхав ніби за старим часом і тинявся три години. І таких, хто цінує свій час, багато», — розказав Давій.

Публікацію Давія прокоментувала користувачка Facebook Юлія Березовскі: «Усі пасажири рейсу МАУ з Нью-Йорку «не встигли на реєстрацію вчасно», жодної реакції жодного працівника компанії... нема слів. В терміналі повно маленьких дітей, люди втрачають час і кошти. І знову ж, команда літака пройшла з кам’яними обличчями повз понад 50 пасажирів, які не втрачають надії потрапити на рейс... Це світоглядна прірва стосовно doing business. Нещодавно мені довелось 15 хвилин чекати, поки American Airlines вивантажить дитячу коляску, я почула вибачення від трьох працівників компанії, дітей встигли пригостити фруктами, і ще й вручили подарунок. У випадку з МАУ - повідомлення про затримку рейсу поставили, а про те, що на реєстрацію треба приходити по старому часу - написати забули. Рейс перенесли, а з аеропортом не скоординували... Системні помилки в організації роботи, в мисленні, в інтелекті...»

Раніше повідомлялося, що у міжнародному аеропорту «Запоріжжя» пасажирський літак, який слідував за рейсом Бориспіль–Запоріжжя, під час посадки зійшов зі злітно-посадкової смуги. Причиною інциденту тоді назвали погіршення погодних умов.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів

Читайте також

Дата публікації новини: