Росія зробила ще один крок для відмови від українських літаків
Російські спеціалісти зібрали аеродинамічну модель транспортного літака «Слон», що знаходиться на стадії розробки
У Росії фахівці аерогідродинамічного інституту імені Жуковського зібрали аеродинамічну модель важкого транспортного літака «Слон», яка буде використовуватися для випробувань в аеродинамічній трубі. Про це пише російське видання N+1 p з посиланням на повідомлення інституту.
Відповідно до нього, перші продувальні випробування моделі планується провести в серпні-вересні 2019 року.
Проект «Слон» був вперше представлений на авіасалоні Макс-2017. Він передбачає розробку важкого транспортного літака, який в перспективі дозволить Росії замінити українські Ан-124 «Руслан».
Згідно з проектом, новий літак передбачається створити високопланом. Завантаження в транспортник передбачається зробити через носову частину. Планується, що літак зможе перевозити вантажі масою до 150 тонн на відстань до 7 тисяч кілометрів. Крейсерська швидкість «Слона» складе 850 кілометрів на годину.
У комерційному варіанті літака вантажопідйомність має скласти 180 тонн. Літак буде виконаний з чотирма двигунами; його оснастять новими двигунами турбовентиляторів ПД-35 із злітною тягою 343,2 кілоньютона.
Передбачається, що довжина «Слона» складатиме 82,3 метра, висота - 24 метри, а розмах крила - від 87,1 до 88,3 метра в залежності від версії. Максимальна злітна маса транспортника має бути від 490 до 499 тонн, а маса порожнього - 214 або 222 тонни.
Ан-124 має в довжину 69,1 метра, у висоту 21 метр і розмах крила 73,3 метра. Літак оснащений чотирма двигунами Д-18Т злітною тягою 229,9 кілоньютона. Транспортник розрахований на перевезення до 120 тонн. Дальність його польоту складає до 7,5 тисячі кілометрів на швидкості 850 кілометрів на годину.
Продувальні випробування аеродинамічній моделі «Слона» будуть проводитися в дозвуковій і трансзвуковій трубах. Ці випробування дозволять визначити основні льотні характеристики перспективного літака, а також отримати дані, необхідні для коригування аеродинамічних характеристик транспортника.
Раніше державне підприємство «Антонов» заявило, що планує відновити виготовлення найбільших серійних вантажних літаків у світі Ан-124 «Руслан» до кінця 2019 року.
Коментарі — 0