Розвідка провела кібероперацію проти «Росавіації»: оприлюднено секретні дані
![Розвідка провела кібероперацію проти «Росавіації»: оприлюднено секретні дані](/img/article/9702/63_main-v1700723036.jpg)
Звіти «Росавіації» свідчать про те, що сфера цивільної авіації терористичної Росії перебуває на межі колапсу
Головне управління розвідки Міністерства оборони України здійснило кіберспецоперацію щодо «Росавіації». Про це повідомляє пресслужба розвідки в Telegram.
Зазначається, що внаслідок успішної складної спеціальної операції у кіберпросторі вдалось здобути великий обсяг закритих службових документівструктурного підрозділу міністерства транспорту РФ – «Фєдєрального аґєнтства воздушного транспорта» («Росавіація»).
«Вказане відомство відповідає за безпеку польотів та фіксує всі надзвичайні випадки під час використання російської авіації. Серед отриманих внаслідок зламу та проникнення у ворожі інформаційні системи даних – перелік щодобових звітів «Росавіації» у масштабах всієї РФ за понад півторарічний період», – йдеться в повідомленні.
Звіти «Росавіації» свідчать про те, що сфера цивільної авіації терористичної Росії перебуває на межі колапсу.
Розвідники навели кілька промовистих документальних фактів:
1. Упродовж січня 2023 року в цивільній авіації росії було зафіксовано 185 авіапригод. Близько третини кваліфіковано як інциденти різного рівня небезпеки. Лідером тут став російський ближньомагістральний літак «сухой superjet» – 34 проблемні випадки.
2. За перших дев'ять місяців 2023 року у Росії задокументували 150 випадків технічних несправностей літаків. За аналогічний період 2022 року зафіксовано 50 таких інцидентів. Отже, зростання небезпеки польотів в Росії зросло втричі.
3. Найбільш проблемними місцями російської авіації залишаються двигуни та шасі, а також інші важливі елементи: гідросистеми, закрилки та програмне забезпечення.
4. Держава-агресор Росія має серйозні труднощі з обслуговуванням бортів із великим нальотом. Через брак потужностей та спеціалістів у Москві намагаються переорієнтувати обслуговування літаків на Іран, де відповідні роботи здійснюють «кустарно» ― без відповідної сертифікації.
5. Станом на березень 2022 року, росіяни мали близько 820 цивільних бортів іноземного виробництва. І якщо на той час лише до 10% із них пройшли через несертифікований ремонт із застосуванням неавтентичних запчастин, то нині через такий «сервіс» прогнали вже майже 70% авіапарку.
6. Гострий дефіцит запчастин призвів до так званого «авіаканібалізму» на Росії, коли одні літаки розбирають для ремонту інших. Згідно з оцінкою наявних даних до середини 2023 року в РФ пустили на «донорство» понад 35% повітряних суден.
7. Більшість радянських літаків Ан-2, станом на зараз, не можуть відірватись від землі, оскільки двигуни до них вироблялись у Польщі, але через санкції їхнє постачання припинене.
8. Лише впродовж січня 2023 року серед 220 суден Airbus, що є в Росії, зафіксовано 19 різних відмов. Зокрема, у в дев'ятьох літаках, які використовує «Аерофлот», зафіксовано 17 випадків задимлення.
9. Із 230 літаків Boeing, які використовуються в Росії, зафіксовано 33 технічні відмови тих чи інших систем літака.
10. Не витримав умов російської експлуатації кожен сьомий бразильський Embraer, а їх в РФ налічується 21.
«Ще у вересні 2022 року Міжнародна організація цивільної авіації (ICAO) позначила Росію червоним кольором, разом з Ліберією та Бутаном, що свідчить про вкрай високий ризик для безпеки польотів. Аналіз характеру авіаційних інцидентів з отриманих документів вказує, що низка відмов, особливо пов’язаних з двигунами, шасі і механізацією крил, має системний характер. Тенденція свідчить – сфера цивільної авіації на Росії перебуває у зоні серйозної турбулентності з високим ризиком зірватись у круте піке», – додали в розвідці.
Розвідники дійшли висновку, що прямий наслідок санкцій, найбільш болючими з яких для держави агресора Росії виявились:
- заборона на постачання повітряних суден і запчастин до них;
- повна відмова в технічному обслуговуванні і наданні послуг;
- відмова в оновленні програмного забезпечення;
- затримання російських повітряних суден за кордоном;
- обмеження доступу до метеорологічної інформації для аеронавігації.
«Нині Москва, наражаючи на смертельну небезпеку своє населення, намагається всіма способами приховати нескінченну купу проблем з цивільною авіацією», – підсумували в ГУР.
Нагадаємо, вчора Рада підтримала санкції проти оборонної сфери РФ та Білорусі на півстоліття.
Коментарі — 0