«Приватбанк» запровадив нову послугу

«Приватбанк» запровадив нову послугу
Нова функція буде особливо корисною там, де не працюють українські мобільні оператори
фото з відкритих джерел

Клієнти зможуть зв’язатися із банком із мобільного додатку

Клієнти «Приватбанку» тепер зможуть зв’язатися зі своєю фінустановою прямо із програми «Приват24» у мобільному телефоні. Як повідомила пресслужба банку, ця функція є розробкою штатних співробітників ІТ, а бета-версія вже доступна на операційних системах iOS та Android.

Дзвінки в банк є безкоштовними і можуть здійснюватися за наявності з’єднання Wi-Fi або мобільного інтернету.

Зазначається, що такий дзвінок є безпечним, оскільки для його здійснення використовується логін та пароль у додатку.

Необхідність такої функції гостро знадобилася через початок російського вторгнення, коли багатьом жителям України довелося виїхати до країн, де відсутній український зв’язок.

Щоб мати змогу здійснювати дзвінки з програми, необхідно оновити його до останньої версії. Потім потрібно перейти в «Профіль клієнта» – «Служба підтримки» – «Дзвінок через Приват24» (або «Дзвінок на підтримку» для Android).

cf23bb536c477cc79da835522abf173b1e65e1cf

Також наголошується, що поки що сервіс працює в тестовому режимі.

Раніше «Приватбанк» підняв курс валют при оплаті карткою до рівня готівкового.

Нагадаємо, «Монобанк» приготував клієнтам неприємні сюрпризи.

Читайте також:

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: