МАУ зупинила роботу з клієнтами. Гроші за скасовані рейси не повертаються

МАУ зупинила роботу з клієнтами. Гроші за скасовані рейси не повертаються
В авіакомпанію не варто телефонувати, бо колл-центр не працює до 4 квітня 2020 року

Перевізник не відповідає клієнтам, бо співробітників авіакомпанії відправили у відпустку за свій рахунок

Авіакомпанія «Міжнародні авіалінії України» зупинила роботу з клієнтами і не повертає гроші за скасовані авіарейси. Про це повідомили користувачі у Facеbook.

Зокрема, зазначається, що наразі у МАУ не можна оформити саме повернення грошей, а не «ваучерів», «перенесення квитків на інші дати» і т.д.

«У мене було два квитки МАУ на березень. Вирішив завчасно не турбувати авіакомпанію. Вчора, 19 березня 2020 року, один з моїх рейсів повинен був полетіти. Вирішив зайнятися питанням повернення. 

Три рази з якоюсь періодичністю написав в чат підтримки. Безрезультатно. Раніше відповідали протягом 1-го години.

Подзвонив в службу підтримки, послухав автовідповідач і дізнався, що в авіакомпанію не варто телефонувати до 4 квітня 2020 року: перефразовуючи іншими словами, колл-центр МАУ не працює», - написав один з клієнтів МАУ і додав, що «такі обставини наводять на найтемніші думки».

Також клієнт зазначив, що «судячи з сотні коментарів до посту в різних групах, неповернення МАУ грошей за квитки носить масових характер». «Кільком щасливчикам вдалося зробити повернення до 18 березня 2020 року», - йдеться у повідомленні.

Користувач поінформував, що директор з комунікацій МАУ Євгенія Сацька повідомила йому, що співробітники авіакомпанії у відпустці без утримання і вони не можуть відповісти на запити про повернення квитків, також у МАУ зараз в обробці 25 000 звернень.

Наприкінці посту користувач зазначив, що бере тайм-аут на пару днів аби розібратися з юридичною частиною питання і судовою практикою.

«Результатами поділюся і прийму рішення, як бути далі. У поточній ситуації, будь-який куплений вами квиток МАУ - це лотерея. Оформлення проходить в автоматичному режимі через сайт. У суперечливій ситуації або при необхідності повернути квиток, змінити дату і т. д., вам просто не з ким буде розмовляти. Коли ж колл-центр почне роботу, ви опинитеся в числі тих 25 000 пасажирів, які в черзі», - підкреслив один з клієнтів МАУ.

Раніше в авіакомпанії МАУ обіцяли проактивно зв'язуватися з кожним пасажиром скасованих рейсів, який залишив свої прямі контактні дані під час бронювання квитків.

МАУ через коронавірус скасоувала рейси до 16 країн світу, а Wizz Air – до Італії та Ізраїлю.

Нагадаємо, 16 березня Антимонопольний комітет розпочав розслідування щодо МАУ через підвищення цін на авіаквитки.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: