рус

    Натисніть «Подобається», щоб читати
    Glavcom.ua в Facebook

    Я вже читаю Glavcom в Facebook

    З 27 жовтня стартує тиждень малих українських виробників

    • Розсилка
    З 27 жовтня стартує тиждень малих українських виробників

    Протягом тижня Rozetka буде розповідати про малих українських виробників на сайті компанії та в соціальних мережах

    З 27 жовтня до 1 листопада в Україні вперше відбуватиметься Тиждень малих українських виробників. Його мета — підтримати представників малого бізнесу, стимулювати попит на товари українського виробництва та створити щорічну традицію підтримки локальних виробників.

    Ініціатором Тижня став найбільший онлайн-ритейлер України ROZETKA. Компанія закликає малих українських виробників приєднуватися до проєкту, створювати спеціальні пропозиції та знижки, а всіх українців — підтримати локальних виробників, купуючи товари та розповідаючи про улюблені українські бренди в соцмережах.

    «У США вже десять років існує Small Business Saturday — день, коли вся країна підтримує та популяризує локальних виробників, — коментує співзасновник Rozetka Владислав Чечоткін. — Ми вирішили започаткувати таку традицію в Україні, адже малий бізнес, який активно розвивався, зараз під загрозою. Ми віримо, що Тиждень малих українських виробників стане щорічною традицією і буде користуватися не меншим попитом, ніж Чорна п’ятниця».

    У рамках Тижня на сайті Rozetka з’являтимуться спецпропозиції з товарами малих українських виробників. Але приєднатися до проєкту може будь-хто. Локальні виробники можуть завантажити спеціальні наліпки Тижня для своїх магазинів, соцмереж або сайту, зробити спеціальні пропозиції чи знижки на свої товари, а також об'єднуватися з іншими брендами в цікаві колаборації. 

    Українців у рамках Тижня закликають:

    • купувати товари малих українських виробників на заміну чи в доповнення до іноземних;
    • розповідати про них у соціальних мережах із хештегом #купуюукраїнське;
    • підтримати нову традицію: встановити тематичну рамку на аватар у Facebook та спробувати AR-маску проєкту в Instagram stories.

    Окрім спецпропозицій, протягом тижня ROZETKA буде розповідати про малих українських виробників на сайті компанії та в соціальних мережах. Також у вільному доступі будуть розміщені наліпки на підтримку малого бізнесу, які кожен охочий зможе надрукувати і розмістити в себе.


    Теги: бізнес
    Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

    НАЙПОПУЛЯРНІШЕ

    Про використання cookies: Продовжуючи переглядати glavcom.ua ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом і погоджуєтеся на використання файлів cookies Згоден   Про файли cookies