Стартував тендер УПЛ на медіа-права трансляцій матчів
Історична подія!
Українська Прем’єр-ліга розпочала тендер на експлуатацію медіа-прав на усі матчі УПЛ сезонів 2019/20, 2020/21, 2021/22. Заявки від усіх трансляторів, медіа- та телекомунікаційних компаній, а також агентств у сфері спортивних прав приймаються до 5 квітня.
В результаті проведеного тендера УПЛ планує запустити централізовану систему маркетингу і експлуатації медіа-прав на змагання.
У Прем'єр-лізі висловили надію, що координований підхід в маркетингу допоможе клубам УПЛ вдосконалити свій спортивний, організаційний і фінансовий рівень.
Також в УПЛ сподіваються з введенням нової системи створити привабливі умови для партнерів-трансляторів матчів, що створить потенціал для залучення вболівальників.
Потенційним мовником УПЛ з нового сезону може стати Setanta, яка раніше планувала разом з 2+2 купити права на показ матчів «Шахтаря», «Динамо» та «Дніпра-1».
На даний момент в УПЛ є три транслятора, серед яких Медіа Група Україна («Шахтар», «Маріуполь», «Десна», «Ворскла», «Олімпік», «Арсенал-Київ», «Чорноморець», «Олександрія»), Медіа Група 1+1 («Зоря», «Динамо», ФК «Львів»), а також ZIK («Карпати»).
Коментарі — 0