Гран Прі Мексики виграв Ферстаппен, а Льюїс Хемілтон став п'ятиразовим чемпіоном Формули-1

Гран Прі Мексики виграв Ферстаппен, а Льюїс Хемілтон став п'ятиразовим чемпіоном Формули-1

Британець офіційно оформив титул

Макс Ферстаппен у напруженій гонці довів справу до перемоги, реалізувавши свій вдалий старт, а Льюїсу Хемілтону вистачило п'ятого місця, щоб стати п'ятиразовим чемпіоном світу.

Провал Ріккардо на старті

Володар поулу Даніель Ріккардо невдало рушив із місця. На перших метрах дистанції його пройшли Макс Ферстаппен і Льюїс Хемілтон, який стартував третім. До того ж, британець порівнявся з Ферстаппеном і перед першим поворотом випередив його ледь не на корпус. Проте цього «ледь» не вистачило, щоб увійти у перший поворот лідером – нідерландець пізніше загальмував та очолив пелотон.

Позаду Ріккардо вдало відбився від атаки Валттері Боттаса, після чого фін на наступній прямій перед четвертим поворотом боровся із Себастьяном Феттелем – німцю вдалося повернути собі четверту позицію.

Кімі Райкконен пропустив уперед Карлоса Сайнса, але на початку другого кола повернувся на шосту позицію.

Дуже вдало розпочав гонку Естебан Окон, який у перших поворотах наздогнав Ніко Хюлькенберга, але німець жорстко закрив йому шлях і пошкодив французу переднє антикрило. Через це Окон на першому ж колі зробив вимушений піт-стоп.

Ferrari у грі

Після першого кола група лідерів традиційно розтягнулася, але загалом пілоти програвали один одному не дуже багато.

Попри те, що фаворити стартували на Ultrasoft, вони дуже швидко виконали перші піт-стопи. Серію зупинок вже на 12-му колі відкрили Хемілтон і Боттас. Здавалося, що наступним зупиниться Ферстаппен, але у Red Bull вирішили першим закликати Ріккардо. Австралієць залишився на віртуальній третій позиції, а Ферстаппен після зупинки на 14-му колі повернувся на трасу попереду Хемілтона.

Втім, попереду Макса залишилися два боліда Ferrari. Ферстаппен без проблем пройшов Райкконена, а ось у переслідувачів Макса із цим виникли проблеми. Кімі серйозно стримав Хемілтона та Ріккардо. Це також допомогло Феттелю, який намагався відтягнути піт-стоп.

На 17-му колі Хемілтон і Ріккардо пройшли Райкконена, після чого Феттель і його напарник одразу зупинилися у боксах. Ферстаппен знову очолив пелотон, але мав перевагу вже понад сім секунд. Дев’ять секунд лідеру програвав Ріккардо, і 13 секунд – Феттель. Усі фаворити на другий відрізок встановили гуму Supersoft.

Прорив Феттеля

Після піт-стопу Феттель поїхав швидше за дует Хемілтона та Ріккардо. Досить впевнено німець наздоганяв суперників і вже на 30-му колі отримав перший шанс атакувати Ріккардо.

Проте першу серію спроб перервало оголошення режиму віртуальної машини безпеки (VSC). Винуватцем цього став схід Карлоса Сайнса, який перебував на восьмій позиції. Це вже була друга відмова двигуна Renault у гонці – на перших колах зійшов Фернандо Алонсо.

Появою VSC скористався Серхіо Перес, який на той момент ще не зупинявся у боксах і на Soft втримував сьому позицію. Після зупинки він повернувся на дев’ятому місці позаду Хюлькенберга та Леклера.

Після поновлення боротьби Ріккардо та Феттель опинилися якраз позаду колових Леклера та Переса, які боролися за восьму позицію. Саме тому Перес одразу не пропустив Ріккардо, що також трохи допомогло Феттелю, який пройшов свого суперника.

На той момент Феттель програвав Хемілтону більш ніж три секунди, але він продовжив їхати дуже швидко. Вже на 39-му колі Феттель з першої ж реальної спроби пройшов британця та вийшов на другу позицію – у 15-ти секундах позаду Ферстаппена.

У боротьбі за восьму позицію відбулися великі зміни. Перес обійшов Леклера, але за коло після цього різко втратив темп, повернувся у бокси та припинив боротьбу.

Нещастя Ріккардо

Після того, як Хемілтон пропустив Феттеля, британець продовжив втрачати темп. Ріккардо, який встиг відстати від нього на декілька секунд, швидко наздогнав його та на 45-му колі вже почав пресингувати.

На початку 47-му кола Ріккардо знову пішов в атаку, Хемілтон перегальмував і виїхав за межі траси у першому повороті – він повернувся на трасу позаду Ріккардо.

На 48-му колі Феттель і Хемілтон заїхали у бокси за новим Ultrasoft, а колом пізніше зупинився Ферстаппен – проте пілот Red Bull поставив Supersoft.

Паралельно з цим Райкконен пройшов Боттаса у боротьбі за п’яту позицію – пілот Mercedes повторив помилку напарника у першому повороті.

Ріккардо та Райкконен вирішили залишитися на трасі на старому комплекті Supersoft. Даніель тримав високий темп, але до нього наближався Феттель. При цьому німець тримав відставання на рівні кількох секунд від Ферстаппена.

На 55-му колі Феттель уже наблизився до Ріккардо, проте обійти було його не дуже просто – на прямих Даніель не давав до себе наблизитися. Ба більше, Феттель не міг занадто активно атакувати та декілька кіл проїхав на відстані, яка не дозволяла пресингувати Ріккардо.

Це завершилося сходом Ріккардо за дев’ять кіл до фінішу – відмовив двигун (уже третій Renault у гонці). На трасі знову було оголошено режим VSC, а у Ферстаппена на той момент була перевага у 19 секунд над Феттелем. Звісно, Макс одразу попросив команду перевірити стан його мотора, щоб при необхідності зменшити темп. Режимом VSC для піт-стопу скористався лише Боттас, якому нічого було втрачати – він поставив Hypersoft.

Попри ризик сходу, Ферстаппен продовжив їхати активно та їхав в одному темпі з Феттелем – і навіть трохи швидше. На щастя для Макса, проблем із двигунами Renault більше не було, тому він зумів виграти гонку.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: