рус

    Натисніть «Подобається», щоб читати
    Glavcom.ua в Facebook

    Я вже читаю Glavcom в Facebook

    Пакет підтримки економіки повинен включати зниження залізничних тарифів, - експерт

    • Розсилка
    Економічна криза, спровокована коронавірусом, може затягнутися, - Прозоров - Пакет підтримки економіки повинен включати зниження залізничних тарифів, - експерт
    Економічна криза, спровокована коронавірусом, може затягнутися, - Прозоров

    Зниження залізничних тарифів допоможе бізнесу в кризу зберегти робочі місця і пройти цей період з меншими втратами, - Прозоров

    Держава повинна запропонувати пакет стимулювання економіки в кризу, що включає зниження тарифів на вантажні перевезення залізницею. Про це заявив президент Українського товариства фінансових аналітиків Юрій Прозоров.

    «Промисловці повинні вимагати від держави в особі Кабінету міністрів України, щоб вони змінили пріоритети для «Укрзалізниці». Не тільки не підвищення тарифів, а надання у вигляді пакету стимулювання економіки зниження тарифів на вантажні перевезення», - сказав Прозоров.

    На його думку, це допоможе бізнесу в кризу зберегти робочі місця і пройти цей період з меншими втратами. До того ж він вважає, що зниження тарифів має бути на тривалий період, оскільки, на його думку, економічна криза, спровокована коронавірусом, може затягнутися.

    «Я очікую не одного такого, що квітень-травень, і в червні все вирівняється, а, швидше за все, буде ще осінній великий удар цієї коронаекономічної кризи. А, можливо, це затягнеться і на 2020-2021 рік», - сказав Прозоров.

    Нагадаємо, раніше міністр інфраструктури Владислав Криклій заявив, що не вдасться обійтися без збільшення тарифів «Укрзалізниці» на вантажоперевезення, зазначивши при цьому, що затвердження нового договору на надання послуг залізницею з організації перевезень вантажів відклали до липня.

    У свою чергу ексміністр інфраструктури Володимир Омелян вважає, що підвищення «Укрзалізницею» тарифів на вантажні перевезення в умовах кризи є непродуманим кроком, оскільки це завдасть удару по експортоорієнтованим підприємствам.

    У той же час у Першій енергетичної асоціації України заявили, що підвищення тарифів на залізничні вантажоперевезення збільшить логістичні витрати вугледобувної галузі на 3,5 млрд грн в рік, що негативно вплине на роботу енергетичної системи країни.

     


    Коментарі ()
    1000 символів залишилось
    НАЙПОПУЛЯРНІШЕ