Представники бізнесу підтримали фінансовий план Укрзалізниці на 2021 рік
Клієнти Укрзалізниці підтримали розділення компанії на бізнес-вертикалі за видами діяльності в якості першого і ключового етапу її реформування
Представлений Укрзалізницею фінансовий план на 2021 рік враховує першочергові потреби ринку залізничних вантажних перевезень. Такого висновку дійшли представники великих вантажовідправників під час круглого столу, присвяченого поліпшенню взаємодії перевізника з клієнтами. Всі сторони висловили сподівання, що цей документ уже цьогоріч буде схвалений урядом.
Зокрема, бізнес вітає плани товариства наступного року збільшити доходи без перегляду тарифів, а переважно за рахунок розширення вантажної бази, збільшення завантаження власного вагонного парку та прискорення реалізації накопиченого металобрухту, а також проінвестувати у свою модернізацію рекордні понад 27 млрд грн. Більше 70 % зазначених коштів буде спрямовано саме на оновлення рухомого складу та інфраструктури. Для вдосконалення вантажної роботи Укрзалізниця планує на власних заводах виготовити 3 тис. нових та модернізувати понад 5,4 тис. вантажних вагонів. Також буде модернізовано 157 локомотивів, здійснено реконструкцію близько 400 км залізничної колії, а також за рахунок коштів державного бюджету буде замовлено 100 пасажирських вагонів.
Вантажовідправники висловили впевненість у тому, що зазначені заходи мають поліпшити технічний стан Укрзалізниці, а це позитивно позначиться на обсягах вантажів та загальній діловій активності.
Крім того, клієнти Укрзалізниці підтримали розділення компанії на бізнес-вертикалі за видами діяльності в якості першого і ключового етапу реформування Укрзалізниці. Але всі учасники перевізного процесу свідомі того, що, крім ініціативи Укрзалізниці з розділення на бізнес-сегменти, повинно бути створене законодавче підґрунтя для загального функціонування залізничного транспорту. Саме тому всі сторони виступають за якнайшвидше прийняття Закону України «Про залізничний транспорт України» та усунення правових колізій і нонсенсів, коли Укрзалізниця сплачує податок на землю під коліями, чого немає майже в жодній країні ЄС, та акциз на паливо, який спрямовується на будівництво автомобільних шляхів, а не на розвиток залізничної інфраструктури.
Нова команда Укрзалізниці продемонструвала готовність до конструктивного діалогу та вже робить кроки для побудови дієвої бізнес-моделі, яка дозволить розробити та впровадити низку заходів для збільшення обсягу залізничних вантажоперевезень, підвищення рівня сервісу та задоволення інтересів усіх сторін перевізного процесу.
Нагадаємо, що за словами голови правління компанії Володимира Жмака, Укрзалізниця має намір до кінця цього року досягти щодобового навантаження у мільйон тонн.
Коментарі — 0