Двоє росіян змінили імена, аби безкоштовно їсти суші
Росіяни настільки хочуть отримувати їжу безкоштовно, що готові навіть змінювати прізвища на честь закладів
Двоє жителів Москви змінили імена на Танук Тануков та отримали право безкоштовно їсти роли все життя. Про це повідомляє «Мослента».
Бренд японських ресторанів «Танукі» влітку проводив незвичну акцію. Власники закладу стверджували, що готові надати довічне безкоштовне обслуговування для того, хто наважиться офіційно змінити ім'я, прізвище та по батькові на Тануков Танук Танукович або Танукова Танукі Тануковна, повідомили у компанії.
Акція відбувалась на честь Міжнародного дня суші, що відзначається 18 червня, і тривала до 10 липня. У компанії зазначили, що хотіли на честь свята влаштувати незвичайну акцію та порадувати клієнтів.
«Нам дуже цікаво подивитися, скільки знайдеться відданих фанатів суші, хто буде готовий поміняти своє ім'я», – розповіла директор з маркетингу СМО TanukiFamily Катерина Рижова.
Двоє мешканців столиці країни-агресора скористались можливістю їсти японську іжу безкоштовно, та сказали, що скорочено їх тепер називатимуть Тану чи Танечка.
Так, на Telegram-каналі «Мослента» з'явилось відео, у якому вони пояснюють, чому вирішили змінити імена. «Побачив акцію, і подумав чому б ні. Адже і так ходжу в «Танукі». Тепер ходитиму частіше», – заявив у відео один із чоловіків. «Я просто побачив можливість щось отримувати безкоштовно, і нічого не віддавати за це. Все я зразу вирішив», – сказав інший мешканець Москви.
Нагадаємо, мешканка Фінляндії, яка стала мільйонеркою досягнувши 30-річного віку, поділилася своєю історією, як вона накопичила своє багатство, присвячуючи себе прибиранню забруднених будинків у всьому світі, і при цьому робила це абсолютно безоплатно. Жінка регулярно ділиться своїми відео на своєму YouTube-каналі.
Аурі Кананен, мешканка фінського міста Тампере, протягом останнього року відвідала Велику Британію, Швейцарію, Швецію та США, щоб допомогти власникам брудних будинків безплатно відновити їхні приміщення в належному стані.
Аурі документує свої процеси прибирання та ділиться відеороликами на різних соціальних платформах та відеохостингах. Тільки на її YouTube-каналі налічується 2,85 мільйона підписників, яких вона зібрала з 2020 року. Основний дохід генерується коштом рекламних прибутків. За її словами, тільки від YouTube-каналу вона отримала понад півмільйона євро лише минулого року.
Коментарі — 0