Нова витівка блогерів в аеропортах по всьому світу дратує пасажирів
Блогери створили новий тренд airport tray aesthetic у аеропортах, і викликають нарікання у решти пасажирів
Черговий спосіб викликати ще більше роздратування у пасажирів та туристів, особливо у тих, хто спізнюється на свій рейс або просто нервує на контролі в аеропорту, винайшли блогери. Причому нова тенденція в аеропортах стає вірусною. Про це пише New York Post.
Називається розвага airport tray aesthetic, щось на зразок «естетика лотка в аеропорту». Для того, щоб їй відповідати, блогери «естетично» викладають речі у лоток на контролі безпеки, фотографують це та викладають фотографії у мережу. При чому кількість прихильників такого тренду невпинно зростає – у соцмережах налічується вже 16 млн публікацій, позначених тегом «естетика таці в аеропорту». Здебільшого на фото немає нічого дивного – те, що зазвичай потрапляє в цю ємність: паспорти, навушники, телефони, сумки, взуття тощо. Для того, аби зробити знімок, туристи витрачають час – і не лише свій.
Поки любителі соцмереж витрачають час, щоб сфотографувати свої лотки, решта пасажирів змушена затримуватися. «Хоч це може здатися невинним, ця тенденція може призвести до значного збільшення черг в аеропорту», – пишуть незадоволені люди.
«Найгірше те, що комусь доведеться бігти до виходу на посадку або, навіть, запізнитися на рейс, якщо ця тенденція пошириться», – пишуть експерти. Коментатори у соцмережах відгукуються ще жорсткіше: «Якщо я поспішатиму і побачу на контролі ідіота, зайнятого фотографіями для блогу в черзі на перевірку, я просто поставлю свій лоток попереду його в черзі – і нехай він спробує мені заперечити».
Нагадаємо, мешканця Австралії звинувачують у крадіжці особистої інформації у пасажирів літаків за допомогою створених ним підробних мереж Wi-Fi. За інформацією журналістів, 42-річний чоловік постане перед судом міста Перт. Звинувачення у дев'яти кіберзлочинах було висунуто на тлі розкрадання даних з телефонів, зазначили у виданні. Австралієць з допомогою імітації законних мереж отримував особисту інформацію пасажирів.
Коментарі — 0