Vodafone оновив застосунок самообслуговування
![Vodafone оновив застосунок самообслуговування](/img/article/9248/91_main-v1683271920.jpg)
Компанія покращила застосунок My Vodafone для Android та IOS
Мобільний оператор Vodafone оновив свій застосунок самообслуговування My Vodafone для Android та IOS. Він став швидшим та простішим у користуванні, повідомляють у компанії.
Застосунок став набагато швидшим та простішим у користуванні. Нова версія втричі швидша і на 41% легша, ніж попередня. Зручний і зрозумілий інтерфейс значно спрощує користування застосунком.
Розробники зібрали усю важливу інформацію для абонента на головному екрані: статус пакетних послуг, баланс, можливість перевірити підключені послуги та витрати.
В оновленому My Vodafone покращили логіку користування функціями, раніше, щоб дізнатись тариф, необхідно було зробити 4 кліки, тепер лише один.
Також з’явились нові функції: тепер користувачі зможуть порівняти тарифи, щоб вибрати для себе оптимальний або скористатись допомогою інтерактивного помічника.
При кожному вході в My Vodafone відбувається автоматична перевірка за номером, що дозволяє проаналізувати можливість покращення поточного тарифного плану, ознайомитись з новими послугами та скористатись накопиченими бонусами.
Перелік нових «фіч», що працюють навіть за відсутності інтернету:
Відображення останньої актуальної інформації
Усі дані, які застосунок відображає користувачу, зберігаються у локальній базі даних. Цей підхід дає можливість відобразити останні актуальні дані в застосунку, при неможливості отримати оновлення. Як тільки інтернет з'єднання стабілізується - дані оновлюються автоматично.
Повідомлення про ручне оновлення даних
Якщо інтернет з'єднання не дозволяє отримати інформацію у будь-якому розділі, користувач побачить повідомлення про помилку завантаження даних та кнопку з можливістю запросити дані власноруч. Така реалізація дозволяє не блокувати можливість зробити інші операції.
Інформування про відсутність інтернету у застосунку
Застосунок завжди реагує на зміни інтернет-з'єднання смартфону та повідомляє про його відсутність користувачу за допомогою повідомлення.
Локальні пуш-повідомлення
Ці повідомлення створюються за розкладом і навіть якщо у користувача на даний час інтернет з'єднання відсутнє, він все одно отримає повідомлення. Наприклад нагадування про те, що якась послуга закінчиться наступного дня.
У компанії зазначили, що робота над оновленням застосунку тривала протягом року. Усі зміни у застосунку створені з урахуванням поведінки користувачів My Vodafone.
Коментарі — 0