Пандемія та торгівля. Як карантин вплинув за купівельні звички українців

Пандемія та торгівля. Як карантин вплинув за купівельні звички українців
40% опитаних громадян зазначили, що не почуваються комфортно у традиційних магазинах
Фото з відкритих джерел

Карантинні обмеження вплинули на споживацькі звички 63% українців

У зв’язку з пандемією коронавірусу 40% українців не почуваються комфортно у традиційних магазинах. Про це у програмі «Київ. NewsRoom» на телеканалі «Київ» повідомив керівник галузевої групи з ритейлу та оптової дистрибуції компанії «Делойт» в Україні Олександр Ямпольський.

Згідно з результатами дослідження компанії «Делойт» в Україні, карантинні обмеження, запроваджені з весни 2020 року, вплинули на споживацькі звички 63% українців. 18% громадян відзначили, що почали частіше купувати в онлайн-магазинах. А 32% респондентів зазначили, що стали більше купувати товарів онлайн. Відповідно, знизилась активність покупців у традиційних магазинах – майже 40% респондентів відповіли, що у «фізичні» магазини стали заходити рідше. Така ж кількість громадян зазначила, що не почуваються комфортно у традиційних магазинах.

ТОП-3 категорії товарів, які продовжують купувати у традиційних магазинах:

  • продукти харчування,
  • алкогольні напої,
  • лікарські засоби.

В онлайн-магазинах ТОП-3 категорії покупок:

  • косметика та парфумерія,
  • побутова техніка і електроніка,
  • дитячі товари та іграшки.

Найбільше карантин вплинув на споживацькі звички вікової категорії «понад 60 років», а найменший вплив відчула на собі група «16-29 років». Вони ж і стали більше купувати товари онлайн.

Читайте також:

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: